איך בוחרים מיטה לנערים

גיל ההתבגרות הוא גיל משמעותי ביותר בחיי הילדים שלכם, והם הופכים מילדים קטנים לנערים עצמאיים. אחד מהצעדים המשמעותיים במעבר מילד לנער הוא החלפת המיטה ממיטת ילדים למיטת נוער. מיטה לנערים יכולה להיות ספת נוער או מיטה וחצי, תלוי כמובן בבחירה שלכם ושל ילדכם יחד.

הרבה נערים רוצים להיות מעורבים בהחלטה ולבחור בעצמכם מיטת נוער, במקרה כזה רצוי שתגדירו את התקציב אשר אתם מוכנים להשקיע. בנוסף, רצוי שתהיו מעורבים באופן כלשהו בבחירת איכות המזרן, מאחר ואיכות המזרן חשובה אף יותר כאשר מדובר בנערים אשר גופם עדיין מתפתח.

אנחנו בתור הורים רוצים את הטוב ביותר עבור ילדינו, ולכן עלינו לדאוג שהמיטת נוער אשר נבחר להם יחד איתם היא איכותית ותשמור על בריאות הגב שלהם. בתקופה זו של התפתחות הגוף כל נזק עשוי להיות בעל השלכות לא קלות, לכן אין לקחת סיכון כאשר מדובר בבריאות ילדיכם ולרכוש את המזרן הטוב ביותר.

בחירת מיטה לנערים יכולה גם להיות על פי עיצוב המוצא חן בעיני ילדכם. ניתן לבחור מיטה בעיצובים שונים ביניהם בסיס מיטה מסוגים שונים של עץ ובצבעים שונים, עם ראש מיטה או ללא, וכן מיטה מתכווננת חשמלית.

הרבה הורים בוחרים לרכוש לילדיהם מיטה מתכווננת, מאחר ונערים רבים רואים טלויזיה ומכינים שיעורי בית על המיטה, וההורים מעדיפים שיעשו זאת בישיבה תוך הישענות ולא בישיבה עם גב שפוף.

רוצים לשמוע פרטים נוספים על בחירת מיטה לנערים ? הצוות המנוסה של מפעלי טום עומד לרשותכם בכל שאלה, פנו אלינו עוד היום.

דילוג לתוכן