בסיס מיטה לילדים

בסיסי מיטה לילדים ונוער

מפעלי טום מייצרים בסיסי מיטה מעץ אורן מלא מאז 1996, ועושים זאת באהבה רבה ובמקצועיות ללא פשרות.

 

בסיס מיטה הוא לא רק אמצעי דקורטיבי לחדר השינה, כי אם חלק בלתי נפרד מן הנוחיות של המיטה ובריאות הגב. בסיס מיטה איכותי הוא למעשה הכרח כאשר מדובר בילדים ונוער שעדיין נמצאים בשלבי גדילה.

 

מתוך מטרה להבטיח עבור לקוחותינו את החוויה הצרכנית הגבוהה והקפדנית ביותר, אנו מייצרים את בסיסי המיטה האיכותיים בישראל, ומבצעים תוספות חשובות שהופכות אותנו למובילים בתחום. בעוד שמרבית בסיסי המיטה המשווקים בחברות השונות כוללים בתוכם 10 קרשים לתמיכה בגב, הרי שבמפעלי טום, בסיס מיטה לילדים ונוער מורכב מ-11 לוחות עץ עמידים ויציבים. באופן הזה, ילדיכם נהנים משינה יציבה הרבה יותר ומבסיס מיטה שעמיד בפני משקלים שונים הן של המזרן והן של הגוף לאורך שנת הלילה.

עיבוד עץ המותאם לנוכחות ילדים

במפעלי טום אנו שמים דגש ניכר על עיבוד וגימור העץ.
מטרתנו היא להבטיח שיש לכם מוצר ששומר על שלום ילדיכם, וכל שכן כאשר ישנם פעוטות שמתרוצצים בבית. כלל הדגמים שלנו, יכולים להיות מסופקים עם גימור של פינות מעוגלות ולא מחודדות. באופן הזה, אנו יכולים להבטיח שגם עם הילדים יתרוצצו בכל מקום, הרי שבטיחותם עדיין תהא מעל לכל.
בנוסף, הדגמים שלנו הם ניתנים להתאמה אישית וזאת בהתאם לצורכיכם. נזכיר ואף נדגיש כי מפעלי טום הינם נגרייה מקצועית ובה כלל בסיסי המיטה מיוצרים כחול-לבן. מה שתרצו לקבל כמוצר מוגמר, הוא מה שתקבלו בסוף. אין התחכמויות ואין אותיות קטנות. חוויה צרכנית גבוהה ממוקמת במקום הראשון.

מוצר איכותי ב-א-ח-ר-י-ו-ת

בכל דגם בסיס מיטה לילדים ונוער שבו תבחרו, תוכלו לראות את משך האחריות המוצע על כל מוצר.

בחלק מן המוצרים תמצאו אחריות ל-10 שנים, ובחלקם אף תמצאו אחריות לכל החיים! קראתם נכון – אנו עד כדי כך מאמינים בבסיסי המיטה שלנו עד שאנחנו מספקים אחריות לכל החיים.

וכן, אנחנו יודעים שייתכן והילדים יקפצו על המיטה, ואנחנו יודעים שבסיסי המיטה מועדים לפורענות ויכולים להישבר. לא בבית ספרנו.

מגוון רחב של מידות

בקטלוג שלעיל, תוכלו למצוא את בסיסי המיטה שלנו במידות סטנדרטיות לזוג. ועם זאת, כנגרייה המבצעת את כל עבודותיה כאן במפעל, אנו יכולים לאפשר לכם לקבל כל מידה שאותה תרצו ובמחירים אטרקטיביים במיוחד.
עוד חשוב לציין, כי המזרנים של מפעלי טום מיובאים ומשווקים על-ידינו. כשאין פערי תיווך, אתם הצרכנים נהנים מן המחירים האטרקטיביים ביותר.

רוצים לדעת עוד על בסיסי המיטה שלנו?

כאנשים שחיים את התחום ונושמים אותו בכל רגע נתון, האיכות והסטנדרט המוקפד הם נר לרגלינו.

לכן, גם ריכזנו עבורכם את כל היתרונות של בסיסי המיטה במפעלי טום, אותם תוכלו לקרוא בכתבה הבאה.

חיפשתם בסיס מיטה לילדים ונוער? מצאתם את מפעלי טום.


זה מה שהופך אותנו לטובים ביותר!

דילוג לתוכן