בסיס מיטה עם מסגרת

בסיסי מיטה עם מסגרת עץ

מפעלי טום, מייצרים בסיסי מיטה איכותיים מעץ אורן ובעלי מסגרת עץ איכותית.

עיצוב יוקרתי וכפרי המתבסס על טהרת העץ, להשריית אווירה שלווה ומפנקת.

בבחירתנו לספק ללקוחותינו בסיס מיטה מעץ מלא בלבד, אנו יודעים שאנחנו מבטיחים ללקוחותינו את המוצרים הטובים והעמידים ביותר. בסיס מיטה הוא לא רק פריט דקורטיבי, אלא שלדה המבטיחה לנו יציבות מירבית, שמירה על מנח גב נכון וכן שמירה על אורח חיי המזרן.

מוצר איכותי – באחריות

בסיס מיטה עם מסגרת עץ מגיע בטווחי אחריות של 10 שנים ובחלק מן המוצרים אתם גם מקבלים אחריות לכל החיים!

במפעלי טום, כלל בסיסי המיטה הם ייצור כחול-לבן. מ-1996 ועד היום, אנחנו חיים את הענף, ומביאים עמנו ידע רב, היכרות מעמיקה עם סוגי העץ השונים וטכניקת בנייה איכותית המבטיחה מוצר שיחזיק לאורך שנים ארוכות.

לאור העובדה שאנחנו אלו שמייצרים את הבסיסים, ולאור כך שאנחנו מאמינים בעבודה שלנו שאיננה מתפשרת ולו על הפרט הקטן ביותר; כלל המוצרים שלנו זוכים לאחריות ארוכת שנים, וזאת כדי להבטיח לכם חוויה צרכנית איכותית.

מסגרת עץ לנוחיות ולעיצוב

כפי שתוכלו לראות בקטלוג שלנו, ישנם בסיסי מיטה עם מסגרת היקפית, וישנם בסיסי מיטה בעיצובים שונים חלקם ללא כל מסגרת.

למסגרת עץ היקפית לבסיס מיטה יש משמעות בייצובו של המזרן, אך היא גם נחשבת לפריט דקורטיבי שיכול להוסיף על העיצוב. הכל הוא כמובן טעם אישי, ולאלו שמחפשים מיטה עם נוכחות, כזו המדגישה את העץ המלא, הרי שזוהי יכולה להיות בחירה נהדרת.

חשוב לציין שבבחירתכם במוצר מטעם מפעלי טום, אתם גם נהנים מעץ בעל רמת עיבוד הגבוהה בישראל. ניתן בקלות להרגיש זאת באמצעות העברת האצבעות על מסגרת העץ. האם אתם מרגישים סיבים או עקצוצים? המשמעות היא שהעיבוד איננה מושלם. אצלנו העץ הוא חלק לחלוטין, דבר המאפשר גם שמירה על איכות המוצר לאורך שנים ארוכות וטובות.

אפשרויות התאמה אישית וכן התאמה לילדים

בסיס מיטה עם מסגרת עץ היקפית מביא עמו פינות מחודדות אשר עלולות להיות מסוכנות לילדים ופעוטות שמתרוצצים, משחקים, משתוללים ולפעמים נופלים.

כדי להבטיח עבורכם סביבה בטוחה, אנו מייצרים בסיסי מיטה גם עם פינות מעוגלות, וזאת כדי להבטיח עבורם שיוכלו להמשיך ולהוציא אנרגיות ברחבי הבית 🙂

בנוס לכך, לאור העובדה שהנגרייה שלנו היא זו שמייצרת את בסיסי המיטה, אנו שמחים להציע לכם מגוון רחב של התאמות אישיות, וזאת בהתאם להעדפותיכם וטעמכם האישי.

מחירים ללא תחרות

ראשית, אנו מזמינים אתכם לבקר במדור מיטות זוגיות במבצע שם תוכלו למצוא מגוון רחב של הצעות מחיר משתלמות.

שנית, במפעלי טום אנו מאמינים שמוצר איכותי לא מוכרח לשבור את הכיס של לקוחותינו. ולכן, כלל הלקוחות נהנים מן המחירים האטרקטיביים ביותר, כל זאת תוך שהם מקבלים בסיס מיטה יציב ואיכותי.

המזרנים משווקים על-ידינו ואינם מיוצרים במפעל. אולם כלל המזרנים מיובאים על-ידי מפעלי טום ובכך למעשה חוסכים עבורכם את פערי התיווך.

רוצים לדעת עוד על בסיסי המיטה שלנו?

מידע נוסף אודותינו תוכלו למצוא כאן. אך אם עוררנו את סקרנותכם לגבי בסיסי המיטה שלנו ומה הופך אותנו לטובים ביותר, ערכנו בשבילכם כתבה מקיפה.

לכל שאלה, ניתן ליצור עמנו קשר טלפוני או להשאיר פניה לקבלת שיחה חוזרת.


זה מה שהופך אותנו לטובים ביותר!

דילוג לתוכן