בניית מיטה זוגית מעץ

בניית מיטה זוגית מעץ

כאשר רוכשים מיטה זוגית, חשוב לבחור מיטה שנוחה לשני הצדדים, וכזו שמספקת תמיכה מלאה לגוף. אם אתם רוצים להיות בטוחים שאתם רוכשים מיטה איכותית, כאן במפעלי טום זמין לכם שירות בניית מיטה זוגית מעץ במגוון מידות ודגמים. אנו מציעים מיטות ייחודיות מעץ מלא במחירי מבצע, ותוכלו ליהנות אצלנו ממשלוחים מהירים מחדרה ועד גדרה.

בניית מיטה זוגית מעץ: איכות ללא פשרות

מפעלי טום היא מפעל ייחודי וחנות לייצור ומכירה של מיטות תוצרת כחול-לבן. המפעל שלנו כולל נגריה מקצועית, שבה עובדים נגרים שמייצרים מיטות בשלל מידות בעבודת יד. בקטלוג שלנו אתם יכולים לבחור בין מגוון דגמים של מיטות זוגיות, לצד מיטות יחיד, מיטות ילדים ונוער ועוד.

בכל מיטה שאנו מייצרים יש הקפדה על אופן הייצור, חומרי הגלם והגימור של המיטות. המיטות שלנו מיוצרות מעץ אורן מלא, מה שמבטיח את האיכות שלהן לאורך זמן. עץ האורן הוא עץ עמיד וחזק, והוא לא משתנה או מתבלה, גם לאחר שנות שימוש רבות.

בנוסף, אנו מרכיבים כל מיטה עם קורות עבות, ומספר גדול יותר של קורות לעומת מיטות אחרות. בנוסף, אנו מקפידים על הגימור של המיטות שלנו בשביל מראה אסתטי ואיכות ללא פשרות. במוצרים של מפעלי טום אין שבבים בולטים או חלקים דוקרים; המיטות הן עם גימור איכותי וחלק, והן לא יגרמו לפציעות.

אחריות על כל המוצרים

כשאתם קונים מיטה זוגית, עליכם לבחור מיטה שמתאימה למידות של החדר שלכם ולצרכים שלכם. בנוסף, חשוב לבחור מיטה שכוללת אחריות על טיב המוצר והשירות. חברת מפעלי טום מספקת אחריות על כל המוצרים שלה למשך 10 שנים. בנוסף, יש לנו מוצרים שכוללים אחריות לכל החיים, כך שאתם תוכלו להיות בטוחים שאתם מכוסים בכל עת.

העסק שלנו עומד באופן מלא מאחוריי כל המוצרים, ואנו תמיד שמחים לספק שירות איכותי ומוצרים איכותיים ללקוחותינו. אם אתם מחפשים מיטה זוגית מעץ, כאן באתר תוכלו למצוא דגמים שמתאימים לכל חלל. הלקוחות שלנו גם נהנים מהתאמה של המוצרים לצרכים שלהם. אם צריך לבצע התאמות מסוימות לגודל המיטה שאתם בוחרים, נשמח לעשות זאת עבורכם באופן מדויק ומותאם לצרכיכם.

מיטות זוגיות במחירים נוחים ומשלוחים בכל רחבי הארץ

שירות בניית מיטה זוגית מעץ במפעלי טום כולל גם משלוחים מצפון ועד דרום, מחדרה עד גדרה. לאחר ביצוע ההזמנה, אנו נשתדל לספק לכם את המוצר במהירות, כולל שירותי הרכבה. הקטלוג שלנו כולל מיטות, מזרנים וכריות במחירים נוחים במיוחד, ואתם יכולים לבצע פריסת תשלומים לפי בחירתכם.

אם אתם מעוניינים לבצע הזמנה טלפונית או שיש לכם שאלות על המוצרים והשירותים שלנו – אנחנו כאן עבורכם. מפעלי טום מציעה שלל מוצרי שינה איכותיים במחירים נוחים, ונשמח לספק לכם מידע ושירות בכל עת שתרצו.

צריכים עזרה?

צריכים עזרה?





    דילוג לתוכן