בסיס מיטה בבאר יעקב

בסיס מיטה בבאר יעקב

בסיסי מיטה איכותיים תורמים לבריאות הגוף וגם בריאות הנפש. כאשר אתם רוכשים מיטה חדשה, חשוב שתרכשו מיטה שעשויה מחומרי גלם איכותיים, וגם בנויה באופן מקצועי. במפעלי טום ההתמחות שלנו היא מיטות איכותיות מעץ מלא, ואנו מספקים את המוצרים שלנו בכל רחבי הארץ, לרבות באר יעקב. אם אתם מחפשים בסיס מיטה בבאר יעקב, כאן תוכלו למצוא מגוון דגמים איכותיים במיוחד וליהנות משנת לילה נעימה ובריאה.

מיטות עץ איכותיות מבית טום

כמו רהיטים אחרים, מיטות עשויות משלל חומרי גלם שלא כולם איכותיים. החומר האיכותי והמומלץ ביותר למיטות הוא עץ, וכאן במפעלי טום אנו מתמחים בהכנת מיטות מעץ מלא בלבד. בנגריה שלנו עובדים נגרים מקצועיים שמרכיבים מיטות איכותיות מעץ אורן-קרוליינה איכותי במיוחד.

עץ מלא מומלץ לרהיטים הודות לתכונות המיוחדות שלו; עץ אורן אינו ניזוק מתנאי מזג האוויר המשתנים ותנאי הלחות החדרים. בנוסף, עץ מלא הוא חזק ועמיד במיוחד, ומספק תמיכה מיטבית במזרנים, בגופכם ובכלי מיטה אחרים. הודות למאפיינים האלו, מיטות מעץ מלא מחזיקות מעמד במשך שנים רבות. אם תרצו להחליף את המיטות שלנו, זה יהיה מתוך רצון בלבד, ולא מתוך צורך.

אחריות מלאה על כל מוצר

בין שאתם רוכשים בסיס מיטה בבאר יעקב או באזורים אחרים, במפעלי טום תיהנו מאחריות מלאה על כל המוצרים. חלק מהמוצרים שאנו מספקים כוללים אחריות לכל החיים, ומוצרים אחרים כוללים אחריות ל-10 שנים. אנו עומדים מאחוריי הטיב של כל המוצרים שלנו, ומקפידים על כל הפרטים הקטנים והגדולים במוצרים שאנו משווקים. מלבד בסיסי מיטה, אתם יכולים לרכוש מאיתנו גם מוצרי מיטה אחרים, לרבות כריות ומזרונים אורטופדיים במגוון דגמים.

בנייה איכותית ומקצועית של מיטות עץ מלא

המיטות שיוצאות ממפעלי טום הן מיטות כחול-לבן שמורכבות בנגריה בכפר סבא. בנגריה עובד צוות מקצועי של נגרים, ומלבד האיכות הגבוהה של המיטות שלנו, אנו מקפידים גם על הרכבה ייחודית של המיטות. בסיסי המיטה שאנו מספקים כוללים 11 קורות במקום 10, והקורות עבות יותר לעומת קורות במיטות מסורתיות. הודות לבנייה הייחודית הזו, המיטות מספקות תמיכה גבוהה במיוחד בגוף.

כאן באתר אתם יכולים לראות את שלל הדגמים שאנו מציעים, ולבחור בין מגוון גדלים של מיטות. במפעלי טום זמינות מיטות לילדים, מיטות יחיד, מיטות זוגיות, ומיטות במידות מיוחדות בהזמנה אישית.

מחירים נוחים ומשלוחים לכל הארץ

רכישת בסיס מיטה בבאר יעקב במפעלי טום זמינה לכם בכל עת. אנו מספקים שירותי משלוחים לכל רחבי הארץ, ואתם יכולים לרכוש אצלנו מיטות במחירי מבצע לאורך כל השנה. אתם מוזמנים לפנות אלינו עם כל שאלה, ואנו נספק לכם מענה בהקדם האפשרי. אם אתם מחפשים מיטות איכותיות מעץ מלא, הגעתם למקום הנכון. במפעלי טום זמינות לכם שלל מיטות ומוצרי שינה אחרים במחירים משתלמים, עם אחריות מלאה ומשלוחים לשלל חלקי הארץ.

צריכים עזרה?





    דילוג לתוכן