בסיס מיטה בבני ברק

בסיס מיטה בבני ברק

מיטה איכותית היא הבסיס לשינה בריאה, וחשוב לבחור בסיס מיטה חזק כדי לישון כמו שצריך. מפעלי טום היא יצרנית של בסיסי מיטה מעץ מלא, ואצלנו תוכלו למצוא בסיסי מיטה חזקים ואיכותיים עם משלוחים לכל רחבי הארץ. אם אתם מחפשים בסיס מיטה בבני ברק, מפעלי טום היא המקום עבורכם.

בסיסי מיטה חזקים באיכות גבוהה

ישנם מגוון חומרי גלם שמכינים מהם מיטות, אך אף אחד מהם לא יכול להתחרות בעץ מלא. חומר הגלם הזה הוא עמיד, יכול לשאת משקל גדול ומחזיק מעמד לאורך שנים. מיטות מעץ מלא נושאות משקל של מזרנים ושל אלו ששוכבים עליהם באופן מיטבי. במפעלי טום אנו מייצרים בסיסי מיטה איכותיים מעץ אורן מלא, שידוע בתכונות החוזק והעמידות שלו. מלבד זאת, אנו משקיעים בגימור של כל מיטה, והבסיסים שלנו הם בעלי גימור ברמה גבוהה במיוחד.

בסיסי מיטה בעיצוב מיוחד

מלבד חומר הגלם האיכותי שאנו משתמשים בו, מפעלי טום מייצרת מיטות בעיצובים מיוחדים. המיטות שלנו כוללות יותר קורות לעומת מיטות רגילות, וכל קורה היא עבה מקורות של מיטות ממוצעות. הודות לכך, פיזור המשקל על הבסיסים הוא טוב יותר, והם חזקים ועמידים במיוחד. בנוסף, אתם יכולים לבחור בין מגוון עיצובים נפלאים ומיוחדים של בסיסי מיטה. אנו מציעים מיטות בסיסיות, מיטות עם מסגרות, מיטות עם ראש מיטה מעוצב, ועוד.

מגוון מידות שמתאימות לכל חדר

אם אתם מחפשים בסיס מיטה בבני ברק במידת סטנדרט – כאן תוכלו למצוא אותו. המפעל שלנו מייצר בסיסי מיטה במידות סטנדרטיות וגם מיטות במידות מיוחדות. אם אתם מחפשים מיטות גדולות או מיטות קטנות, מפעלי טום זה המקום עבורכם. אנו מייצרים מיטות איכותיות לחדרי ילדים וגם לחדרי הורים, ואתם יכולים לראות את מגוון הדגמים שלנו בקטלוג באתר.

ייצור כחול-לבן איכותי במיוחד

מפעלי טום שוכנת בכפר סבא, והיא מייצרת מיטות איכות כחול-לבן. במפעל עובדים נגרים מקצועיים שמשקיעים בכל מיטה מחדש, והלקוחות שלנו נהנים מייצור מקומי של מיטות ברמה גבוהה.

משלוחים לכל רחבי הארץ

מפעלי טום מבצעת משלוחים של בסיסי מיטה מגדרה ועד חדרה. אם אתם צריכים ציוד משלים לחדרי השינה בביתכם, אנו מספקים גם מזרנים איכותיים ממגוון סוגים וגם כריות. אנו מוציאים משלוחים מהמפעל שלנו מדי יום, כך שתוכלו לקבל את המוצרים שלנו במהרה ובלי לחכות במשך שבועות רבים.

אחריות על כל מוצר

אחד הדברים החשובים לנו ביותר בחברה הוא לספק שירות איכותי ומוצרים איכותיים. אנו עומדים מאחוריי המוצרים שלנו ומעניקים אחריות של 10 שנים ויותר על בסיסי המיטה שיוצאים ממפעלנו. כאן אתם יכולים ליהנות ממוצרים באיכות גבוהה, אחריות מלאה וגם מחירים נוחים במיוחד לאורך כל השנה. אם אתם מעוניינים לרכוש בסיס מיטה בבני ברק, צרו עמנו קשר, ואנו נספק לכם בסיסים איכותיים עד הבית.

צריכים עזרה?





    דילוג לתוכן