בסיס מיטה בבת ים

בסיס מיטה בבת ים

בסיסי מיטה איכותיים מבטיחים שינה איכותית; כאשר בוחרים בסיס מיטה, חשוב שהוא יתמוך במשקל המזרן וגם במשקל הגוף. אם אתם מתגוררים בבת ים ומחפשים בסיס מיטה איכותי, אנו במפעלי טום נספק לכם את הבסיסים האיכותיים ביותר. בסיס מיטה בבת ים זה מפעלי טום, וכאן באתר תוכלו לבחור בין שלל דגמים של בסיסים מעץ מלא.

מה מיוחד בבסיסי המיטה שלנו?

בין שאתם מחפשים בסיס מיטה בבת ים או בכל אזור אחר בארץ, מומלץ להציץ בקטלוג של מפעלי טום. הלקוחות שלנו נהנים מבסיסי מיטה איכותיים ועמידים במיוחד, שמחזיקים מעמד למשך שנים ארוכות. מה מייחד את בסיסי המיטה שלנו? הנה חלק מהסיבות:

מידות מיוחדות

הכוונה היא לא רק למידות של הבסיסים, אלא למידות של הקורות. בבסיסי מיטה סטנדרטיים המידות של הקורות הן עובי של 3.2 ס"מ על 7 ס"מ. לעומת זאת, הקורות בבסיסי המיטה של מפעלי טום הן במידות של 4.2 ס"מ על 10 ס"מ. הודות לכך, המיטות הן עמידות במיוחד ותומכות במזרן ובגוף באופן אופטימלי.

בסיסי מיטה מעץ מלא

המפעל שלנו מייצר בסיסי מיטה איכותיים מעץ מלא בלבד. עץ מלא הוא לא רק עמיד יותר מחומרים אחרים, אלא גם נוח יותר. זה אומר שהבסיסים שלכם יחזיקו מעמד לאורך שנים ארוכות, וגם יאפשרו לכם ליהנות משנת לילה נוחה ונעימה.

עיבוד וגימור ברמה גבוהה

מלבד המבנה ואיכות חומרי הגלם שלנו, מפעלי טום מקפידים גם על רמת גימור גבוהה במיוחד. בסיסי המיטה במפעל שלנו מיוצרים על ידי נגרים מקצועיים, שמעבדים את התוצרים הסופיים ברמה גבוהה. הודות לכך, לא תצטרכו לדאוג לסיבים בולטים, נזקים לבסיס והפתעות לא נעימות אחרות.

בסיסי מיטה כחול-לבן באיכות גבוהה

מפעלי טום פועלת מהעיר כפר סבא, עם מפעל כחול-לבן בייצור מקומי. הצוות במפעל מייצר מיטות איכותיות במגוון מידות, ואנו מבצעים משלוחים לכל רחבי הארץ – מגדרה ועד חדרה. אתם יכולים להזמין בסיס מיטה בבת ים, וליהנות מאספקה מהירה עד לביתכם. הייצור המקומי מאפשר לנו לבצע משלוחים מהירים, כך שהלקוחות שלנו יכולים ליהנות מבסיסים חדשים במהרה, ולישון שנת לילה איכותית.

מבחר דגמים במחירים נוחים

המפעל שלנו מתמחה בייצור של מיטות במידות סטנדרט, וגם במידות מיוחדות. אם אתם מחפשים בסיס מיטה קטן או בסיס מיטה גדול – אנו זמינים לכם. הלקוחות שלנו יכולים ליהנות מבסיסי מיטה בייצור מיוחד, מעץ מלא ועם אחריות של 10 שנים לפחות.

בנוסף, אתם יכולים להזמין מזרונים במידות שמתאימות לבסיסי המיטה, ואביזרי מיטה נוספים באיכות גבוהה. המפעל שלנו מתמקד עם איכות, ולקוחותינו נהנים מבסיסים ברמה גבוהה מאז שנת 1996.

מחירי הבסיסים משתלמים במיוחד, ואתם יכולים לבצע הזמנות באתר או לפנות אלינו כדי לבצע הזמנה. הצוות שלנו זמין לספק לכם ייעוץ והכוונה, ונשמח לתת לכם שירות עבור רכישה של בסיסי מיטה ומוצרים נלווים.

צריכים עזרה?





    דילוג לתוכן