בסיס מיטה בגבעת שמואל

בסיס מיטה בגבעת שמואל

איכות השינה שלנו משפיעה במידה ניכרת על המצב הנפשי והגופני שלנו. כאשר אנו ישנים בצורה לא נוחה, אנו מרגישים עייפים, עצבנים ולא מרוכזים. בנוסף, שינה על מיטה לא נוחה עלולה לגרום לכאבים גופניים שמלווים אותנו במהלך כל היום. כדי למנוע זאת, חשוב לבחור מזרן נוח ולא פחות חשוב – מיטה נוחה. במפעלי טום אנו מתמחים בייצור של מיטות איכות ושיווקן בכל רחבי הארץ – כולל גבעת שמואל. אם אתם מחפשים בסיס מיטה בגבעת שמואל, כאן תוכלו למצוא מגוון מיטות מעץ מלא בשלל מידות ובמחירים נוחים במיוחד.

מיטות מעץ מלא לשנת לילה איכותית

עץ מלא מהווה את חומר הגלם הטוב ביותר עבור מיטות. עץ מלא הוא עץ עמיד וחזק במיוחד, והוא תומך בגוף בצורה מיטבית. בנוסף, מיטות מעץ מלא מחזיקות מעמד במשך שנים ארוכות, והן לא דורשות החלפה. אם אתם מחפשים בסיס מיטה בגבעת שמואל, אנו נשמח לספק לכם מיטות מעץ מלא באיכות גבוהה. המיטות האלו אינן נסדקות או נפגעות לאורך הזמן, ואתם תוכלו ליהנות מהן במשך זמן רב.

ייצור וגימור ללא פשרות

מפעלי טום מספקת מיטות איכותיות ללקוחותיה משנת 1996. המפעל שלנו מתמחה בייצור של מיטות עץ מלא במידות רגילות וגם במידות מיוחדות לפי הזמנה. מלבד הייצור האיכותי של המיטות, אנו מקפידים גם על גימור ברמה גבוהה במיוחד בכל מיטה ומיטה. הודות לכך, המוצרים אינם נהרסים, ואתם לא צריכים לדאוג מחלקים בולטים או שבבים שמבצבצים מהמיטה. רמת הגימור הגבוהה מאפשרת לכם ליהנות ממיטה איכותית, וגם משנת לילה ללא הפרעות.

ייצור ייחודי של מיטות בשלל מידות

כדי לייצר מיטות איכותיות, אנו מקפידים להשתמש בעץ אורן מלא מסוג קרוליינה. בנוסף, הקורות של המיטות שלנו עבות יותר לעומת קורות של מיטות רגילות. המיטות שלנו גם כוללות 11 קורות עץ במקום 10, ושני המאפיינים האלו הופכים את המיטות לאיכותיות ונוחות במיוחד. המיטות שלנו הן יציבות וחזקות, ואתם יכולים לבחור בין מיטות במידות סטנדרט או מיטות במידות מיוחדות.

אחריות ארוכת טווח

אנו עומדים מאחוריי המוצרים שלנו באופן מלא; כל המיטות שאנו מספקים מגיעות עם אחריות ארוכת טווח; רוב המיטות מגיעות עם אחריות ל-10 שנים, וישנם דגמים עם אחריות לכל החיים. מלבד זאת, אנו מספקים גם כריות ומזרנים איכותיים במיוחד. כאן תוכלו לרכוש בסיס מיטה בגבעת שמואל וגם מוצרי שינה נלווים שיבטיחו לכם שנת לילה טובה.

מחירים משתלמים לכל מוצר

אם אתם מחפשים מיטות איכותיות, כאן תוכלו ליהנות ממבחר של דגמי מיטה איכותיים. בנוסף לאחריות ארוכת הטווח שלנו, כל המוצרים שלנו מוצעים במחירים נוחים ומשתלמים במיוחד. המיטות הן מיטות כחול-לבן איכותיות, ואתם יכולים ליהנות ממבחר דגמים במחירים משתלמים במיוחד. הזמנות ניתן לבצע באתר או בטלפון, ואנו נשמח לספק לכם שירות עבור כל מטרה.

צריכים עזרה?





    דילוג לתוכן