בסיס מיטה בגן שמואל

בסיס מיטה בגן שמואל

מחפשים בסיס מיטה בגבעת שמואל? כאן במפעלי טום מחכים לכם מגוון דגמי מיטות מעץ מלא, באיכות גבוהה ותוצרת כחול לבן. משנת 1996 אנו מייצרים מיטות איכותיות עבור לקוחות בכל רחבי הארץ, בעבודת יד מוקפדת ומחומרי הגלם הטובים ביותר. כאן זמינות לכם מיטות בשלל דגמים, במחירים נוחים ועם משלוחים מהירים. כנסו לקטלוג ותיהנו ממבחר גדול של מיטות עץ מלא ופריטים נוספים.

למה כדאי לקנות מיטות עץ מלא?

יש בשוק כיום מיטות מדגמים שונים, וחלקן עשויות מחומרי גלם דמויי עץ, או מחלקי עץ. אנשים רבים רוכשים מיטות מהסוג הזה בגלל תווית המחיר הנמוכה שלהן, אבל זה בא על חשבון איכות המיטה. מיטות שאינן עשויות מעץ מלא מחזיקות מעמד למשך זמן קצר יותר, נוטות לשנות את צורתן ולא תומכות בגוף כמו שצריך.

לעומת זאת, מיטות מעץ מלא הן איכותיות הרבה יותר, ומספקות לגוף את התמיכה שהוא זקוק לה. במפעלי טום אנו מייצרים את כל המיטות שלנו מעץ אורן מלא, באיכות ללא פשרות. המפעל שלנו ממוקם בכפר סבא, וצוות הנגרים מייצר מיטות איכותיות במיוחד מדי יום. אנו מספקים את המוצרים שלנו לכל רחבי הארץ, כך שאם אתם מחפשים בסיס מיטה בגבעת שמואל – הגעתם למקום הנכון.

העץ המלא שאנו משתמשים בו הוא חזק ועמיד במיוחד ושומר על המראה והאיכות שלו לאורך שנים רבות. העץ מותאם לאקלים הישראלי, כך שהוא לא מתעוות או מתעקם בעקבות שינויי מזג אוויר. הודות לכך אתם לא תצטרכו להחליף את המיטה שלכם ותוכלו ליהנות ממנה במשך עשרות שנים.

אילו דגמי מיטות אתם מוכרים?

באתר שלנו אתם יכולים לצפות בקטלוג המיטות העשיר שלנו. אנו מספקים מיטות מעץ מלא במגוון מידות ודגמים, לרבות מיטות יחיד, מיטות זוגיות, מיטות ילדים, מיטות נוער, ועוד. מלבד זאת אנו מספקים מיטות במידות מיוחדות בעת הצורך. אם אתם מחפשים מיטה קטנה או גדולה מהרגיל – פנו אלינו. נשמח לספק לכם שירות מותאם אישית, ולייצר עבורכם מיטה שמתאימה לכם בדיוק.

בסיס מיטה בגן שמואל במחירים נוחים ומשלוחים מהירים

חברת מפעלי טום מספקת את המוצרים שלה מצפון ועד דרום – מחדרה עד גדרה. אם אתם מעוניינים לרכוש בסיס מיטה בגבעת שמואל במחירים נוחים, תוכלו למצוא באתר שלנו מגוון מיטות איכותיות.

אנו מציעים מיטות כחול-לבן במחירים מיוחדים ופריסת תשלומים לפי בחירתכם. אנו גם מספקים את המיטות עד לבית הלקוח, ואתם יכולים לרכוש באתר כריות ומזרנים אורטופדיים בנוסף למיטות. אנו מזמינים אתכם לצפות בקטלוג המיטות שלנו, ולבחור את המיטה שמתאימה לכם בדיוק.

אם יש לכם שאלות או שאתם לא בטוחים איזה דגם לרכוש – הצוות שלנו כאן עבורכם. צרו עמנו קשר ונשמח לעזור לכם לבחור מיטה איכותית, נוחה ועמידה שתספק לכם שנת לילה טובה בכל לילה מחדש.

צריכים עזרה?





    דילוג לתוכן