בסיס מיטה בכפר יונה

בסיס מיטה בכפר יונה

מחפשים בסיס מיטה בכפר יונה? מפעלי טום כאן עבורכם; מזה למעלה מ-20 שנה אנו מייצרים מיטות איכותיות מעץ מלא עבור לקוחות בכל רחבי הארץ, ונשמח לספק לכם מיטה איכותית שתבטיח לכם שנת לילה טובה. באתר שלנו זמינים לכם מגוון דגמים של מיטות עץ מלא תוצרת כחול-לבן, ואצלנו תוכלו לרכוש מיטה איכותית במיוחד במחירים נוחים ובאספקה מהירה.

רכישת בסיס מיטה בכפר יונה באיכות גבוהה

מיטות מעץ מלא נחשבות למיטות האיכותיות ביותר, ויש לכך סיבות רבות: מיטות מהסוג הזה, ובמיוחד מיטות מעץ אורן, הן חזקות יותר ממיטות שלא עשויות מעץ מלא. כלומר, מיטה איכותית מעץ מספקת לכם תמיכה לגוף למשך כל הלילה, והמיטות האלו מחזיקות מעמד במשך שנים ארוכות. המיטות של מפעלי טום מיוצרות ביד, על ידי נגרים מקצועיים, והן עמידות למשך שנים ארוכות. הודות לכך, אתם לא תצרכו לרכוש מיטות חדשות לעתים קרובות, ותיהנו משנת לילה טובה בכל פעם מחדש.

מלבד איכות העץ שאנו משתמשים בו, המיטות של מפעלי טום הן גם בגימור גבוה במיוחד. אנו מקפידים על הגימור של כל אחת מהמיטות שלנו, ובמוצרים שאנו משווקים אתם לא תמצאו סיבים בולטים, קצוות חדים או חלקים בולטים.

מיטות מעץ אורן מלא הן בעלות צפיפות גבוהה, וזה חשוב במיוחד במדינה כמו ישראל; תנאי מזג האוויר כאן משתנים מחום ולחות גבוהים, ובין ימים גשומים וקרים במיוחד. מיטות שעשויות מחומרים שהם לא איכותיים לא עומדות בתנאי מזג האוויר האלו, והן מתעקמות וגם שוקעות במהלך הזמן. מיטות מעץ מלא, לעומת זאת, שומרות על צורתן וחוזקן במשך הזמן, הודות לצפיפות הסיבים הגבוהה של עץ מלא. במפעלי טום אנו מייצרים מיטות מעץ אורן מלא בלבד, והן לא משתנות או ניזוקות עם העונות.

מבחר דגמי מיטות באתר אחד

ניתן לרכוש במפעלי טום מיטות עבור כל חדר בבית: מיטות ילדים, מיטות נוער, מיטות זוגיות להורים, ועוד. אתם יכולים ליהנות ממבחר מיטות גדול במיוחד, ולרכוש את המיטות שאתם צריכים, במידות שאתם צריכים, בלי בעיה. אנו מזמינים אתכם לצפות בקטלוג שלנו ולבחור בין שלל סוגי המיטות שלנו – החל מבסיסי מיטה ועד למיטות עם מסגרת וראש מיטה מעץ מלא.

מחירים נוחים ואחריות מלאה על כל המוצרים

באתר שלנו אתם יכולים למצוא גם מזרנים אורטופדיים וכריות בשלל דגמים כדי להשלים סט מיטה. המחירים של כל המוצרים שלנו הם נוחים במיוחד, וניתן לרכוש מיטות איכותיות תוצרת כחול-לבן בפריסת תשלומים נוחה לפי בחירתכם.

אנו מתחייבים על האיכות של כל המוצרים שלנו, ומעניקים אחריות ל-10 שנים על מרבית המוצרים. ישנם מוצרים שכוללים אחריות לכל החיים, כך שאתם יכולים להיות בטוחים שתיהנו ממוצרים איכותיים ושירות מקצועי בכל עת. פנו אלינו עם כל שאלה, ונשמח לסייע לכם בבחירה של בסיס מיטה בכפר יונה או בכל אזור אחר שבו תרצו.

צריכים עזרה?





    דילוג לתוכן