בסיס מיטה בלוד

בסיס מיטה בלוד

מיטה איכותית יכולה לעשות את כל ההבדל בין שנת לילה טרופה ובין שנת לילה איכותית. מיטות אמורות לתמוך במשקל הגוף בצורה מלאה, ולפזר את משקל הגוף בצורה מיטבית. אם המיטה עשויה מחומרים באיכות ירודה, או אינה בנויה בצורה איכותית, אתם עלולים לסבול מכאבים גופניים ולא לישון כמו שצריך. כדי שלקוחותינו ייהנו משנת לילה מלאה ונעימה, כאן במפעלי טום אנו מייצרים בסיסי מיטות מעץ מלא בלבד, ובעבודת יד. אנו מספקים את המוצרים שלנו בכל רחבי הארץ, כולל העיר לוד, ועוזרים לכם לישון טוב יותר. אם אתם מחפשים בסיס מיטה בלוד, כאן נפרט לכם על היתרונות של המיטות שלנו והמאפיינים הייחודיים שלהן.

היתרונות של מיטות עץ מלא

מיטות יכולות להיות מורכבות מחומרים שונים; כיום ישנן מיטות שעשויות מחלקי עץ בשילוב עם חומרים סינטטיים, וכן מיטות שעשויות מחומרים שאינם עץ מלא. המחיר של המיטות האלו הוא נמוך, מה שמעיד על איכות הרכיבים והבנייה שלהן.

לעומת זאת, מיטות מעץ מלא נחשבות למיטות האיכותיות ביותר. מיטות שעשויות מעץ בלבד תומכות בגוף באופן הטוב ביותר, ומספקות תמיכה מלאה לאורך כל הלילה. בנוסף, בסיס עץ מלא מחזיק מעמד לאורך שנים רבות, והוא מסתגל בקלות לשינויים במזג האוויר. המאפיינים האלו לא קיימים במיטות שעשויות מרכיבים שאינם עץ מלא, מה שמוביל לשחיקה, סדקים וכיפוף של בסיסי מיטה שאינם מעץ. כדי ליהנות משנת לילה איכותית, מומלץ לרכוש בסיס מיטה מעץ מלא, וכאן במפעלי טום זו המומחיות שלנו.

בנייה איכותית של כל מוצר

בין שאתם מחפשים בסיס מיטה בלוד או באזורים אחרים, חשוב שתבחרו מיטה מעץ מלא, וגם מיטה שבנויה באופן איכותי. המיטות מבית מפעלי טום מורכבות על ידי נגרים מומחים שמייצרים מדי יום מיטות כחול-לבן איכותיות במיוחד. המיטות עשויות מעץ אורן-קרוליינה מלא, והן כוללות יותר קורות ממיטות מסורתיות.

בנוסף, הקורות עבים יותר לעומת קורות של מיטות רגילות, והשילוב בין שני המאפיינים האלו יוצרים בסיסי מיטה חזקים, עמידים ונוחים במיוחד. אנו מקפידים לייצר מיטות איכותיות בלבד שאינן מתבלות במהרה. ניתן לראות זאת במבנה המיטות שלנו, וגם באיכות הגימור שלנו, שהיא ללא פשרות.

משלוחים מחדרה ועד גדרה ואחריות על כל מוצר

מפעלי טום ממוקמת בעיר כפר סבא, ואנו מספקים את המוצרים שלנו ללקוחות בכל רחבי הארץ. אם אתם מעוניינים לרכוש בסיס מיטה בלוד, כאן תוכלו לצפות בקטלוג שלנו, ולבחור מיטות בשלל גדלים ודגמים. אנו מעניקים אחריות מלאה על כל המוצרים שלנו, כולל מיטות, כריות, מזרנים ומוצרי שינה אחרים.

האחריות היא ל10 שנים למרבית המוצרים, ואחריות לכל החיים על מוצרים מסוימים. אם אתם מחפשים שקט נפשי עם מיטה איכותית – אנו כאן עבורכם. בצעו הזמנה באתר, או צרו עמנו קשר, ואנו נשמח לספק לכם בסיס מיטה איכותי למקום מגוריכם.

צריכים עזרה?





    דילוג לתוכן