בסיס מיטה במודיעין עילית

בסיס מיטה במודיעין עילית

אם אתם מתגוררים במודיעין עילית וצריכים לרכוש מיטה חדשה – הגעתם למקום הנכון. מפעלי טום מתמחה בייצור ואספקה של מיטות איכותיות מעץ מלא, ואנו מגיעים לכל מקום מגדרה עד חדרה – כולל מודיעין עילית. רכישת בסיס מיטה במודיעין עילית אפשרי בקלות ובמהירות באתר שלנו, ואצלנו תוכלו ליהנות מאיכות ללא פשרות, לצד מחירים נוחים במיוחד.

בחירת בסיס מיטה במודיעין עילית

כאשר בוחרים בסיס מיטה, חשוב לבחור במוצר איכותי ועמיד שילווה אתכם במשך שנים ארוכות. מיטות ובסיסי מיטה שעשויים מחומרים מאיכות ירודה לא יעשו זאת, ואתם תיאלצו להחליף אותם לעתים קרובות, ובכך להוציא סכומי כסף גדולים יותר ממה שצריך. כדי למנוע זאת, מומלץ לרכוש מיטה איכותית, חזקה ועמידה.

מיטות שעשויות מעץ מלא עונות על הדרישות האלו, ועוד הרבה יותר; במפעלי טום אנו משתמשים בעץ אורן מלא עבור הייצור של כל המיטות ובסיסי המיטה שלנו. התוצאה היא מיטות איכותיות במיוחד שמחזיקות מעמד במשך שנים ארוכות: המיטות האלו לא יאבדו את הצורה שלהן, לא יצנחו מטה ויספקו לכם שנת לילה טובה בכל לילה מחדש.

במפעל שלנו אנו מייצרים מיטות עם קורות רבות יותר לעומת מיטות רגילות, ועובי הקורות גדול אף הוא ממיטות רגילות. הודות לכך, כל המיטות שיוצאות מהמפעל שלנו הן חזקות ועמידות במיוחד, ויכולות לשאת ולפזר את משקל הגוף באופן מיטבי.

מלבד זאת, הנגרים המקצועיים שלנו מקפידים על הגימור של כל מוצר לפני שהוא יוצא למשלוח. במיטות שתזמינו מאיתנו לא יהיו קצוות חדים ומסוכנים, או שבבי עץ בולטים. הגימור הוא חלק ונקי, ומאפשר לכם ליהנות ממיטה אסתטית ונעימה במיוחד.

כמה עולה בסיס מיטה במפעלי טום?

בסיסי המיטה במפעלי טום הם תוצרת כחול-לבן, עם עץ אורן-קרוליינה מלא ואיכותי במיוחד. הודות לייצור המקומי, אנו יכולים לספק ללקוחות שלנו מיטות איכותיות במיוחד במחירים נוחים, ויש לכם את האפשרות לבצע פריסת תשלומים לבחירתכם.

בין שאתם צריכים לרכוש בסיס מיטה אחד או מספר בסיסים, אצלנו תיהנו ממחירים נוחים במיוחד עבור כל דגמי המיטות: מיטות יחיד, מיטות ילדים, מיטות ילדים, מיטות זוגיות, ועוד. אם אתם מעוניינים לרכוש בסיס מיטה במודיעין עילית במידה מיוחדת (קטנה או גדולה מהסטנדרט) נשמח לייצר עבורכם מיטה במידות מותאמות אישית.

אספקה מהירה מצפון ועד דרום

בין שאתם מחפשים בסיס מיטה במודיעין עילית או באזורים אחרים – מפעלי טום כאן עבורכם. אנו מספקים את המוצרים שלנו מחדרה ועד גדרה תוך זמן קצר כדי שתוכלו ליהנות משנת לילה איכותית בהקדם. בנוסף, כל המוצרים שלנו כוללים אחריות מלאה לעשור שנים, וחלק מהמוצרים מגיעים עם אחריות מלאה לכל החיים. תוכלו לרכוש אצלנו גם מזרנים וכריות איכותיים במיוחד כדי להשלים את חוויית השינה שלכם, וליהנות משינה בריאה ונעימה בכל לילה מחדש.

צריכים עזרה?





    דילוג לתוכן