בסיס מיטה במודיעין

בסיס מיטה במודיעין

מפעלי טום מספקת מיטות איכותיות מעץ מלא מזה למעלה מ-20 שנה. המוצרים שלנו זמינים למשלוחים בכל רחבי הארץ – מחדרה עד גדרה, כולל מודיעין, ואנו מספקים שירותים מותאמים אישית לכל לקוח. איתנו תוכלו להיות בטוחים שתקבלו בסיסי מיטה איכותיים במחירים נוחים, תוצרת כחול-לבן מקומי. בסיס מיטה במודיעין זה מפעלי טום, וכאן תגלו אילו בסיסים זמינים לכם, לצד השירות האיכותי שאנו מציעים.

מגוון דגמי מיטות באתר אחד

חשוב לנו לספק ללקוחותינו אפשרות בחירה נוחה, ולכן אנו מייצרים מגוון דגמים של מיטות, בשלל דגמים. באתר ובחנות שלנו אתם יכולים למצוא מיטות יחיד, מיטות זוגיות, מיטות ילדים, מיטות כפולות, ועוד. מלבד מיטות במידות סטנדרט, אנו מציעים גם מיטות קטנות או גדולות מהרגיל. אם אתם זקוקים למיטה בגודל מותאם אישית – פנו אלינו ונשמח לספק לכם שירות מותאם לצרכים שלכם.

אנו מציעים מגוון נרחב של דגמים, כולל מיטות בסיסיות וגם מיטות עם ראש מיטה, ארגז מצעים, ודגמים נוספים. אתם מוזמנים להציץ בקטלוג שלנו, ואם יש לכם שאלה בנוגע לדגם מסוים – פנו אלינו ונשמח לענות לכם.

מוצרים ושירות איכותי לכל לקוח

במפעלי טום אנו מייצרים מיטות כחול-לבן איכותיות מעץ אורן-קרוליינה מלא. המיטות שלנו נבנות במפעל שלנו בעבודת יד מוקפדת, וכל מיטה נבנית באופן ייחודי: המיטות כוללות קורות שהן עבות יותר לעומת קורות של מיטות אחרות. בנוסף, יש יותר קורות מאשר במיטות אחרות. התוצאה היא מיטות איכותיות, חזקות ועמידות במיוחד שמחזיקות מעמד במשך עשרות שנים.

מלבד זאת, אנו מקפידים על איכות הגימור של המיטות, כמו במיטות עצמן. בבסיסי המיטה של מפעלי טום לא תמצאו סיבים בולטים או קצוות חדים. המיטות נוחות ובנויות באופן איכותי, והמקצוענים שלנו מקפידים על הגימור של כל מפעל שיוצא ממפעלי טום.

שינה איכותית עם המיטות של מפעלי טום

אם אתם מחפשים בסיס מיטה במודיעין או באזורים אחרים בארץ – אנו כאן עבורכם. שינה משפיעה במידה ניכרת על איכות החיים, וחשוב לנו ליצור איכות חיים עבור לקוחותינו. המיטות הייחודיות שלנו תומכות בגוף בצורה מיטבית, ומעניקות שנת לילה טובה בכל לילה מחדש. המיטות אינן משנות את צורתן, והבסיסים אינם שוקעים, כך שתוכלו ליהנות מהמיטות שלנו במשך שנים ארוכות. אתם מוזמנים לצפות בקטלוג שלנו ולראות את המיטות שאנו מציעים, לצד מזרונים ומוצרי שינה איכותיים אחרים.

אחריות מלאה על המוצרים ומחירים לכל כיס

כל המוצרים שיוצאים מהמפעל שלנו כוללים אחריות מלאה ל-10 שנים, עם מוצרים מסוימים שכוללים אחריות לכל החיים. אנו עומדים באופן מלא מאחוריי הטיב של המוצרים שלנו, ומספקים אחריות נרחבת לכל לקוח ולקוחה. באתר שלנו זמינים לכם מגוון דגמי מיטות במחירים נוחים במיוחד, ויש לכם אפשרויות לפריסת תשלומים לנוחותכם. פנו אלינו עם שאלות, ונשמח לתת לכם מענה בכל עת.

צריכים עזרה?





    דילוג לתוכן