בסיסי מיטה בנס ציונה

בסיסי מיטה בנס ציונה

מפעלי טום מייצרים בסיסי מיטה מעץ אורן מלא מאז 1996 ועד היום. ברוכים הבאים לאתרנו 🙂

מפעלי טום הינם נגרייה משפחתית היושבת בכפר סבא, מספקת וסיפקה מיטות איכות מבסיסי מיטה ועד למזרונים לאלפי לקוחות מרוצים.

כאן באתרנו תוכלו למצוא מגוון בסיסי מיטה כחול לבן המיוצרים אצלנו בנגרייה. כל בסיס מיטה עשוי עץ אורן מלא בלבד, באיכות גימור ועיבוד קפדנית ובמחירי מבצע אטרקטיביים במיוחד.

אנו מזמינים אתכם להתייעץ עמנו בכל שאלה, ונציג ישמח להכווין אתכם למוצר המדויק עבורכם.

מיטות עץ בנס ציונה – זה לא מקרי שבחרנו בעץ אורן

עץ אורן? למה דווקא אורן?

ובכן, הכירו את אחד מחומרי הגלם הנהדרים ביותר שיכולים להתקיים עבור מיטות עץ מלא.

סביבתו הטבעית של עץ האורן היא בחצי הכדור הצפוני, ועל-כן הוא מתאפיין בצפיפות סיבים גבוהה מאוד. מדובר בעץ שעמיד בפני פגעי מזג האוויר, יכול לשאת משקלים לאורך זמן, איננו מתעקם ואיננו נשבר.

מרביתנו מסתכלים על המזרונים כאל הפריט החיוני לשינה נינוחה, אולם בסיס המיטה פועל בסינרגיה עם המזרון ומבטיח את חוויית הנוחיות המושלמת.

עץ האורן איננו מתעקם לנוכח שינוי חום-קור, הוא איננו מושפע או מתכלה כתוצאה מחשיפה ללחות גבוהה האופיינית לארצנו הקטנה, והוא שומר על מישוריות מופתית גם כאשר הוא נושא על עצמו משקלים כבדים לאורך זמן רב.

עבורנו הנגרים, מדובר בחומר גלם נהדר שכן על אף שהוא נחשב למאסיבי מאוד, הוא מציע גמישות עיצובית נהדרת. בזכות כל אלו, ובזכות הניסיון הרב שצברנו לאורך הזמן, אנו מאמינים בכל דגם ודגם המוצע אצלנו, ומבטיחים לכם איכות ועיצוב ללא פשרות.

בסיסי מיטה מעל הסטנדרט

מה ההבדל בין בסיסי המיטה שלנו לבין בסיסי מיטה אחרים המוצעים בשוק?

מאז מועד הקמתו של המפעל בשנת 1996 ועד היום, שקדנו במפעלי טום על הנוסחה המדויקת שתבטיח ללקוחותינו מוצר ללא פשרות. מוצר שמבטיח את התמורה המלאה לכספם.

בשונה ממרבית בסיסי המיטה, אנו בונים את הבסיסים אצלנו עם עובי קורה של 4.2 ס"מ. במרבית בסיסי המיטה הסטנדרטיים תקבלו עובי קורה בגודל של 3.5 ס"מ.

בכל בסיסי המיטה הסטנדרטיים נהוג להציג 10 קורות עץ לתמיכה במזרן. אצלנו במפעל אנו מייצרים את כל הדגמים עם 11 קורות עץ.

כדי להבטיח עץ איתן וחזק שיחזיק מעמד לאורך שנים ארוכות וטובות, אנו מבצעים את כל טכניקות העיבוד והגימור הנדרשות ובקפדנות יתרה. העבירו את האצבע על בסיס המיטה. האם העץ דוקרני? זהו סימן שנעשתה עבודה לקויה. כאשר העץ הוא חלק ואחיד, הרי שלפניכם מוצר איכות.

אנו כה מתגאים במוצרים שלנו עד שערכנו כתבה מלאה המונה 8 סיבות למה לקנות במפעלי טום

מגוון דגמים לבחירתכם

מחפשים בסיס מיטת יחיד? או אולי בסיס מיטה וחצי לנער או הנערה המתבגרים? וייתכן שאתם מחפשים בסיס מיטה זוגי או אפילו מיטת ענק במידות קינג סייז כדי להתפנק כמו בבית מלון 🙂

בכל דגם המופיע בקטלוג, תוכלו למיין בין מגוון עשיר ורב של מידות: אורך 190 ס"מ על פני וריאציות שונות של רוחב, ואורך 200 ס"מ על פני וריאציות שונות של רוחב.

למידות בהתאמה אישית, צרו עמנו קשר ונשמח לסייע.

התייעצו איתנו

בחיפושכם אחר בסיסי מיטה בנס ציונה והסביבה, צוות מפעלי טום ישמח לעמוד לשירותכם.

בכל שאלה והתייעצות, הכוונה למוצר מסוים, קבלת מידע ומפרט ועוד, השאירו לנו פניה באתר או צרו עמנו קשר טלפוני.

צריכים עזרה?





    דילוג לתוכן