בסיס מיטה בפתח תקווה

בסיס מיטה בפתח תקווה

אם אתם מחפשים בסיס מיטה איכותי, עמיד ובמחירים משתלמים – הגעתם למקום הנכון. מפעלי טום מייצרת ומשווקת בסיסי מיטה מעץ מלא, ומספקת את המוצרים בכל רחבי הארץ. חברתנו יושבת בכפר סבא, ואנו מבצעים משלוחים מצפון ועד דרום, כולל העיר פתח תקווה. אם אתם מעוניינים לרכוש בסיס מיטה בפתח תקווה, תוכלו למצוא באתר שלנו בסיסי מיטה מעולים במחירים ללא תחרות.

בסיסי מיטה מעץ מלא

כל בסיסי המיטה מבית מפעלי טום עשויים מעץ מלא. ישנן מיטות שעשויות משילוב של חומרים שונים וחלקי עץ, אך הן לא מחזיקות מעמד לאורך זמן. לעומת זאת, בסיס מעץ מלא הוא המומלץ ביותר. מדוע? מפני שעץ מלא, ובייחוד אורן הוא חזק במיוחד, ויכול לשאת משקל בקלות.

הודות לכך, בסיסי מיטה מעץ מלא נושאים בקלות משקל של מזרנים מסוגים שונים. בנוסף, מיטות מהסוג הזה תומכות בגוף בצורה טובה יותר ממיטות שעשויות מחומרים סינתטיים שונים. כאשר בוחרים מיטה חדשה, חשוב לוודא שהיא עשויה מעץ מלא, ובמפעלי טום אנו מייצרים בסיסי מיטה מעץ מלא בלבד.

מידות מיטה סטנדרט ומידות מיוחדות

בסיסי מיטה עשויים מקורות עץ, שממוקמות במרחקים שווים זה מזה. העובי של הקורות האלו משפיע על איכות המיטה וגם על איכות השינה. קורות במיטות סטנדרטיות הן בעובי 3.5 ס"מ, אך הקורות במיטות של מפעלי טום הן עבות יותר. אנו מייצרים בסיסי מיטה עם קורות בעובי 4.2 ס"מ – מה שהופך את המיטות לחזקות אפילו יותר.

במפעל שלנו נמצאים נגרים שמתמחים בייצור של מיטות איכותיות במיוחד. רמת הגימור של כל המיטות שלנו היא גבוהה במיוחד, כך שתוכלו ליהנות מבסיסי מיטה נוחים וגם יפים במיוחד.

מפעלי טום מייצרת מיטות נוער, מיטות ילדים, מיטות למבוגרים, מיטות יחיד, ומיטות נוספות במידות סטנדרט. בנוסף, אנו מייצרים מיטות בגדלים מיוחדים, ובהתאם לצרכים של הלקוחות שלנו. אם אתם רוצים להזמין בסיס מיטה בפתח תקווה במידות רגילות, וגם במידות מיוחדות, ואתם מוזמנים לפנות אלינו עם שאלות בנושא בכל עת.

מחירים נוחים לאורך כל השנה

מדי שנה, נערכים ברחבי הארץ מבצעים, בייחוד בתקופת החגים. במפעלי טום מחירי המיטות שלנו הם מחירי מבצעים לאורך כל השנה. כל המיטות שאנו מציעים זמינות לכם במחירים נוחים במיוחד, ואתם יכולים לבצע הזמנה בטלפון או באתר שלנו. מלבד המיטות האיכותיות של מפעלי טום, אנו מציעים גם מזרנים איכותיים במיוחד מסוגים שונים, ואביזרי שינה נוספים. כאן באתר אתם יכולים לאבזר את פינת השינה שלכם, וליהנות ממבחר מיטות נפלאות בשלל דגמים.

התייעצו עמנו בכל עת

אם אתם מעוניינים להזמין בסיס מיטה בפתח תקווה או בכל אזור אחר בארץ, אנו זמינים לכך. אתם מוזמנים לפנות אלינו עם כל שאלה, ואנו נשמח לייעץ לכם. מיטות איכותיות זה מפעלי טום, ואצלנו תוכלו לרכוש מיטות מעץ מלא במחירים משתלמים.

צריכים עזרה?





    דילוג לתוכן