בסיסי מיטה בראשון לציון

בסיסי מיטה בראשון לציון

ברוכים הבאים למפעלי טום, מומחים לייצור בסיסי מיטה מעץ אורן מלא מאז 1996.

מפעלי טום הינה נגריה משפחתית היושבת בכפר סבא. מפתיחת דלתותינו ועד היום, סיפקנו את מוצרנו לאלפי ישראלים שנהנים משנת ישרים בזכות בסיס מיטה יציב ואיכותי המספק תמיכה למזרן וכפועל יוצא גם למנח גופנו.

כל בסיסי המיטה עשויים מעץ אורן מלא, מוצר כחול-לבן המיוצר אצלנו במפעל. לצדם, אנו משווקים מזרוני איכות וזאת כדי להבטיח לכם את החוויה הצרכנית המלאה.

מיטות עץ בראשון לציון – למה עץ אורן?

מרביתנו נוטים לראות במזרן כזה המכתיב לנו את איכות השינה. כבודו במקומו אל תבינו אותנו לא נכון 🙂 אולם לבסיסי המיטה ישנה השפעה עצומה ולא רק מבחינת הנראות.

לצד היותם הרהיט עצמו אשר מכתיב קו עיצובי (במקרה שלנו מדובר בקו כפרי של עץ מלא), בסיסי המיטה הם אלו הנושאים את משקל המזרן ואת משקלנו, הם אלו שצריכים להישאר ישרים לאורך שנים ושלא לפגוע בטיב השינה שלנו.

איכותו של המזרון נשמרת כאשר בסיס המיטה איננו מתעקם ועל אחת כמה וכמה איננו נסדק או נשבר.

אין זה מקרי שבמפעלי טום בחרנו להסתמך על עץ אורן מלא בלבד. מדובר בעץ חזק מאוד, עמיד שמצליח לשאת משקלים גבוהים בזכות צפיפות סיבים גבוהה.

הוא עמיד בפני פגעי מזג אוויר דוגמת לחות גבוהה (דבר השגור בקו החוף של ישראל), שינוי חום קור (דבר השגור למשל ברמת הגולן ובערבה), ובפני תנאי עומס מתמשכים.

לא מאמינים? תוכלו לקפוץ על בסיס מיטה אצלנו במפעל להיווכח בעצמכם!

מעל הסטנדרט

ממועד הקמתו של המפעל ב-1996 ועד היום, שקדנו על הנוסחה המדויקת שתבטיח לכל לקוח ולקוחה את התמורה המלאה לכספם.

כדי להבטיח בסיס מיטה עמיד לאורך זמן, אנו מעצבים את המוצרים מעל הסטנדרט הקבוע בשוק.

עובי הקורות של בסיס המיטה נהוג להיבנות בגודל של עד 3.5 ס"מ. במפעלי טום, כל דגם בו תבחרו מוצע בעובי קורה של 4.2 ס"מ.

בכל בסיסי המיטה הסטנדרטיים המוצעים בשוק, המוצר כולל 10 קורות עץ התומכות בגב. כדי להבטיח תמיכה מלאה יותר, אנו מספקים את בסיסי המיטה עם 11 קורות עץ.

לצד כל אלו, אנו מקפידים על איכות עיבוד וגימור עץ גבוהה וללא פשרות. תוכלו לגלות אם העץ לא עבר עיבוד כשורה בהעברת האצבע עליו. אם המרקם הוא חלק, הרי שנעשתה מלאכה מקצועית ונכונה. אם ישנם סיבים עוקצניים, הרי שמדובר בעיבוד לקוי.

עוד תוכלו ללמוד על בסיסי המיטה שלנו במדריך המלא שכתבנו 8 סיבות למה לקנות במפעלי טום

מגוון דגמים

כל דגם ודגם מוצע בשתי אפשרויות סטנדרט ומהן מגוון מידות נוספות: אורך 190 ס"מ ומידות רוחב משתנות, ואורך 200 ס"מ ומידות רוחב משתנות.

כל הדגמים מוצעים בדגמי מיטות זוגיות אולם תוכלו לבחור ולאפיין איתנו את המידה המדויקת דוגמת בסיס מיטת יחיד, דרך בסיס מיטה וחצי ועד לבסיסי מיטה למיטות זוגיות ובמידות קינג סייז.

התייעצו איתנו

מעוניינים להתייעץ על בסיס המיטה הנכון עבורכם?

בחיפושכם אחר בסיסי מיטה בראשון לציון והסביבה, צוות מפעלי טום ישמח לעמוד לרשותכם בכל שאלה והתייעצות.

למידע נוסף וקבלת פרטים, פנו אלינו בטופס יצירת הקשר או השאירו פניה באתר.

צריכים עזרה?





    דילוג לתוכן