בסיס מיטה בראש העין

בסיס מיטה בראש העין

מיטה נוחה זאת שינה נוחה, ובמפעלי טום – מיטות איכותיות זו ההתמחות שלנו. המפעל הייחודי שלנו מייצר מיטות מעץ מלא ובאיכות גבוהה במיוחד, ומהמיקום שלנו בכפר סבא, אנו עושים משלוחים מצפון ועד דרום. אם אתם מעוניינים לרכוש בסיס מיטה בראש העין, כאן תוכלו למצוא דגמים נפלאים בשלל מידות, וליהנות ממיטות איכותיות במיוחד במחירים נוחים.

מה מיוחד במיטות של מפעלי טום?

כאמור, במפעלי טום אנו מייצרים מיטות מעץ מלא בלבד; כל בסיסי המיטות שלנו מורכבים מעץ אורן-קרוליינה מלא, חזק ועמיד במיוחד. מיטות מעץ מלא הן המיטות המומלצות ביותר לשינה בזכות החוזק והעמידות שלהם. מיטות שעשויות מחומרי גלם מלאכותיים, או מחלקי עץ לא מחזיקות מעמד לאורך זמן. לעומת זאת, מיטות עץ מלא מחזיקות מעמד לאורך עשרות שנים, בלי להשתנות: אלו מיטות שעמידות בפניי שינויים של מזג האוויר, לחות גבוהה וגורמים אחרים.

בנוסף, עץ מלא תומך במשקל הגוף באופן מיטבי, כך שאתם יכולים ליהנות משנת לילה נוחה במיוחד. מלבד חומרי הגלם האיכותיים שלנו, במפעלי טום אנו מייצרים מיטות בעבודת יד, עם צוות מומחה של נגרים. התוצאה היא בסיס מיטה איכותיים, עם גימור מוקפד ואיכות ללא פשרות.

המיטות של מפעלי טום גם נבנות בצורה ייחודית; המיטות כוללות 11 קורות, לעומת 10 קורות עץ שיש במיטות רגילות. הקורות גם עבות יותר בהשוואה לקורות של מיטות רגילות, וההרכב הייחודי הזה יוצר מיטות חזקות, איכותיות, עמידות ונוחות.

משלוחים לכל חלקי הארץ

אם אתם מחפשים בסיס מיטה בראש העין, כאן תוכלו למצוא מיטות במשלוחים עד לבית. אנו מבצעים משלוחים מחדרה ועד גדרה, וניתן לבצע הזמנות כאן באתר, או ברכישה טלפונית.

מחירים נוחים לאורך כל השנה

הלקוחות של מפעלי טום נהנים לא רק ממיטות איכותיות, אלא גם ממחירי מבצע מיוחדים לאורך כל השנה. כאן באתר תוכלו לראות את הדגמים השונים שאנו מציעים ואת המחירים. ניתן לשלם בתשלומים נוחים, וליהנות ממיטות איכותיות במיוחד שילוו אתכם במשך שנים ארוכות.

מגוון דגמים בשלל גדלים

המפעל שלנו מייצר מיטות בשלל דגמים וגדלים. כאן אתם יכולים למצוא מיטות לילדים, מיטות הורים, מיטות יחיד, מיטות עם ראש, בסיסי מיטה ללא ראש, מיטות זוגיות, וגם מיטות במידות מיוחדות. אם אתם מחפשים מיטה קטנה או גדולה יותר ממידות סטנדרט – דברו איתנו ונשמח לספק לכם ייעוץ ושירות בהתאמה אישית.

אחריות, שירות, איכות

באתר של מפעלי טום זמינים לכם בסיסי מיטה איכותיים במיוחד בשלל דגמים. הצוות שלנו זמין לספק לכם מענה בכל עת, ולייעץ לכם על דגמי המיטות השונים שלנו. בין שאתם מחפשים בסיס מיטה בראש העין או באזורים אחרים, כאן תיהנו ממוצרים איכותיים במיוחד. בנוסף, אנו מעניקים אחריות למשך 10 שנים על חלק מדגמי המיטות שלנו, ואחריות לכל החיים על דגמים אחרים, כך שתוכלו לישון בראש שקט וליהנות ממיטות איכותיות במיוחד.

צריכים עזרה?





    דילוג לתוכן