בסיס מיטה ברמת גן

בסיס מיטה ברמת גן

מיטות מעץ מלא מהוות את המיטות הטובות והאיכותיות ביותר; עבור אלו שמחפשים מיטות איכותיות מעץ מלא, מפעלי טום זמינה לכם בכל עת. המפעל הייחודי שלנו יושב בכפר סבא, ואנו מספקים משלוחים לכל רחבי הארץ, לרבות אזור המרכז. אם אתם מחפשים בסיס מיטה ברמת גן במחירים הוגנים, אצלנו תוכלו ליהנות ממבחר גדול של בסיסי מיטה איכותיים ונוחים במיוחד.

בסיס מיטה כבסיס לשינה בריאה

שינה משפיעה על הבריאות הגופנית והנפשית שלנו במידה ניכרת. כאשר אנו לא ישנים טוב, אנחנו לא מרוכזים, לא חושבים בבהירות, סובלים מעצבנות ועייפות, וחווים ימים לא פשוטים. ישנם גורמים רבים שמשפיעים על איכות השינה שלנו, ואחד החשובים שזה הוא המיטה שעליה אנו שוכבים. כאשר לגוף שלנו לא נוח, המוח שלנו אינו שקט, ולכן חשוב שתישנו על מיטה נוחה ומזרן נוח.

מה זו מיטה איכותית בעצם? מיטה שתומכת בגופנו באופן אופטימלי, ויכולה לשאת אותנו ואת המזרן שאנו ישנים עליו בצורה טובה. המיטות שאנו מייצרים במפעלי טום עונות על הדרישות האלו הודות למבנה שלהן. בניגוד לבסיסי מיטה סטנדרטיים שבנויים מ-10 קורות עץ, המיטות שלנו מורכבות מ-11 קורות. בנוסף, הקורות האלו עבות יותר לעומת קורות רגילות, ולכן הן מספקות תמיכה מוגברת.

מבנה המיטות שלנו מספק תמיכה אופטימלית לגוף, ומאפשר פיזור משקל מיטבי. הודות לכך, אתם תיהנו משנת לילה איכותית שתאפשר לכם ליהנות מימים מהנים ורגועים יותר.

בסיסי מיטה מעץ אורן מלא

מלבד המבנה הייחודי של מיטות מבית מפעלי טום, אנו משתמשים גם באחד מחומרי הגלם האיכותיים ביותר עבור המיטות שלנו – עץ אורן מלא. העצים הייחודיים האלו גדלים בחצי הצפוני של כדור הארץ, ויש להם צפיפות סיבים גבוהה. כלומר, אלו עצים חזקים ועמידים שיכולים לעמוד בעומסים גדולים.

המיטות שלנו עמידות בפני שינויי חום וקור, בפניי לחות, וניתן לעצב איתן מיטות בדגמים שונים.

מחירי מיטות אטרקטיביים במיוחד

הזמנת בסיס מיטה ברמת גן מבית מפעלי טום מאפשרת ללקוחותינו ליהנות ממיטות איכותיות במיוחד. המפעל שלנו נמצא בכפר סבא, וצוות הנגרים המקצועי של חברתנו מייצר מדי יום מיטות איכותיות תוצרת כחול-לבן.

הייצור המקומי מאפשר ללקוחותינו לרכוש בסיס מיטה במחירים נוחים במיוחד, עם מחירי מבצע לאורך כל השנה. באתר שלנו תוכלו לראות את דגמי המיטות השונים שאנו מציעים, בגדלים סטנדרטיים ובגדלים מיוחדים.

בנוסף לבסיסי המיטה שלנו, אנו משווקים גם מוצרים משלימים – כמו מזרונים וכריות. כל המוצרים שלנו הם באיכות גבוהה במיוחד, ומספקים שנת לילה איכותית ונעימה.

הזמנת בסיס מיטה ברמת גן

אם אתם מעוניינים להזמין בסיס מיטה לאזור רמת גן או כל אזור אחר בארץ, תוכלו לעשות זאת בקלות. ניתן לבצע הזמנות באתר שלנו, וגם ליהנות משירותי ייעוץ בעת הצורך. מפעלי טום מספקים את כל המוצרים בשילוח מהיר, ונשמח לתת לכם שירות וייעוץ בכל סוגיה.

צריכים עזרה?





    דילוג לתוכן