בסיס מיטה ברעננה

בסיס מיטה ברעננה

בסיס מיטה הוא בסיס לשנת לילה טוב: כאשר אתם שמים את הראש על הכרית בלילה, המיטה שאתם ישנים עליה היא בעלת חשיבות גדולה. אם המיטה אינה איכותית ואינה תומכת בגופכם כמו שצריך, אתם עלולים לסבול מנדודי שינה, כאבים בגב ובצוואר, עייפות מתמשכת, ותופעות לא נעימות אחרות. למרבה השמחה, כאן במפעלי טום זמינים כלם מגוון פתרונות שינה איכותיים במיוחד. המיטות הייחודיות שלנו זמינות למשלוחים בכל רחבי הארץ, לרבות אזור השרון. אם אתם מתגוררים ברעננה ומחפשים בסיס מיטה ברעננה, אצלנו תוכלו למצוא בסיסי מיטה איכותיים בשלל דגמים וגדלים.

מה מיוחד במיטות שלנו?

מפעלי טום ממוקמים בעיר כפר סבא, ואנו מבצעים משלוחים לכל רחבי הארץ – מחדרה ועד גדרה. בסיסי המיטה שלנו הם מיוחדים מסיבות רבות, כולל:

מיטות עץ מלא

מיטות מעץ מלא הן ללא ספק המומלצות והנוחות ביותר. מיטות מהסוג הזה הן חזקות ועמידות לאורך זמן, ותומכות בגוף בצורה מיטבית. כאשר רוכשים מיטה מעץ מלא, אין צורך להחליף אותה, אלא אם רוצים בכך. במפעלי טום כל המיטות שלנו עשויות מעץ מלא, כך שאתם יכולים להיות בטוחים שתקבלו תמיכה מלאה בכל לילה מחדש.

מידות מיוחדות

הכוונה היא לא רק למידות של המיטות עצמן, אלא למידות של החלק המרכזי בהן – הקורות. הקורות נמצאות בין שני החלקים של המיטה, והן בעצם מייצרות את בסיס התמיכה. במיטות סטנדרטיות יש קורות ברוחב של 3.2 ס"מ על 7 ס"מ. לעומת זאת, במיטות שאנו מייצרים במפעלי טום הקורות הן עבות יותר: 4.2 ס"מ על 10 ס"מ. הודות למידות המיוחדות האלו, הלקוחות שלנו נהנים ממיטות חזקות במיוחד שתומכות בגוף בצורה טובה יותר ממיטות סטנדרטיות.

גימור איכותי

מלבד הרכב המיטה, חשוב גם שהגימור שלה יהיה איכותי. במפעל שלנו, שמייצר מיטות כחול-לבן, אנו מקפידים לתת למיטות גימור חלק, ללא סיבים ועם מראה אסתטי במיוחד.

אחריות ארוכת טווח

במפעלי טום, אנו עומדים מאחוריי כל המוצרים שאנו מייצרים ומשווקים. כל הלקוחות שלנו מקבלים אחריות מלאה על המוצרים שתקפה ל-10 שנים.

מחירים נוחים

בין שאתם רוצים להזמין בסיס מיטה ברעננה או בכל מקום אחר, בכפר סבא יש חנות עם מחירים נוחים במיוחד. המיטות האיכותיות של מפעלי טום זמינות לכם במחירי מבצע שתקפים לאורך כל השנה. אתם יכולים לבחור את המוצרים המיוחדים שלנו כאן באתר, או ליצור עמנו קשר, ולרכוש בסיסי מיטה איכותיים במחירים אטרקטיביים במיוחד.

הזמנת בסיסי מיטה ממפעלי טום

אם אתם מעוניינים לרכוש בסיס מיטה ברעננה או בכל עיר אחרת – אנו כאן עבורכם. אתם מוזמנים לרפרף בקטלוג שלנו ולראות את כל המוצרים שאנו מציעים ללקוחותינו. חברתנו מספקת שירותי משלוחים לכל המוצרים, ואנו משתדלים לספק כל הזמנה בהקדם האפשרי. בנוסף, הצוות שלנו זמין לספק לכם מענה בכל עת, ולסייע לכם בבחירת בסיס מיטה או מוצר אחר מהאתר שלנו.

צריכים עזרה?





    דילוג לתוכן