בסיס מיטה ברשפון

בסיס מיטה ברשפון

מחפשים בסיס מיטה ברשפון? במפעלי טום תוכלו ליהנות ממבחר מיטות בשלל מידות ודגמים איכותיים במיוחד. המפעל הייחודי שלנו מייצר מיטות-כחול לבן מעץ מלא, ואנו מספקים את בסיסי המיטה שלנו בכל רחבי הארץ, לרבות רשפון והאזור. כאן באתר אתם יכולים למצוא מיטות איכותיות לשנת לילה טובה, וליהנות משירות אדיב ומחירים נוחים לכל כיס.

מיטות איכותיות תוצרת כחול-לבן

מפעלי טום מייצרת מיטות איכותיות משנת 1996; אנו ממוקמים בכפר סבא, ומייצרים מדי יום מיטות מעץ אורן מלא. צוות הנגרים שלנו מרכיב במומחיות מיטות בשלל מידות, עם גימור ברמה הגבוהה ביותר. התוצאה היא מיטות עץ מלא שמחזיקות מעמד במשך שנים ארוכות, לצד גימור ללא תחרות; למיטות שלנו אין קצוות חדים ומכאיבים, או סיבי עץ שיוצאים ממקומם. אנו מקפידים לייצר מיטות איכות עבור כל לקוחותינו, ובייצור מקומי כחול-לבן.

מיטות בשלל מידות

מיטות סטנדרט הן מיטות באורך של 190 ס"מ, ורוחב משתנה: 90 ס"מ, 120 ס"מ, 140 ס"מ, 160 ס"מ, ו-190 ס"מ. במפעלי טום ניתן למצוא בסיס מיטה ברשפון במידות האלו, וליהנות ממיטה נוחה במיוחד בכל לילה מחדש. בנוסף, אם אתם זקוקים למיטה במידות מיוחדות – כלומר מיטה קטנה או גדולה ממידות הסטנדרט – אנו כאן עבורכם.
מפעלי טום מייצרת מיטות ילדים, מיטות נוער, מיטות לחדרי הורים, מיטות יחיד ומיטות זוגיות במידות סטנדרט, ואנו מספקים גם מיטות במידות בהזמנה מיוחדת בעת הצורך.

בסיס מיטה ברשפון במחירים נוחים במיוחד

בכל מה שנוגע לשנת לילה – אסור לכם להתפשר. שינה משפיעה במידה ניכרת על הבריאות הגופנית והמנטלית שלנו, ולכן חשוב לרכוש מיטה איכותית ונוחה. מיטות מעץ מלא עונות על הדרישה הזו, ויש להן יתרונות רבים נוספות: עץ מלא מחזיק מעמד במשך שנים ארוכות, הוא מספק תמיכה מלאה לגוף, הוא לא משנה את צורתו לאורך השנים והכי חשוב – הוא נוח.

מיטה מעץ מלא תאפשר לכם ליהנות משנת לילה נעימה במיוחד, ובמפעלי טום אתם תיהנו גם ממחירים נוחים על כל הדגמים. כאן באתר תוכלו לצפות בקטלוג של המיטות שאנו מייצרים, ואת המחירים של כל הדגמים, לצד מזרנים וכריות אורטופדיים. ניתן לבחור בפריסת מחירים נוחה, ולרכוש מיטה בכל תקציב.

שירות אדיב ואחריות מקיפה

כל דגמי המיטות של מפעלי טום כוללים אחריות מלאה למשך עשור. בנוסף, יש לנו דגמי מיטות עם אחריות לכל החיים, כך שאתם תקבלו את מיטב המוצרים עם אחריות מלאה. אם אתם מחפשים בסיס מיטה ברשפון, כאן תוכלו למצוא מיטות איכותיות במיוחד, לצד שירות אדיב בכל הזמנה מחדש. הצוות שלנו זמין לספק לכם מענה בכל עת, ואנו נשמח לתת לכם שירות בכל עת שתרצו. שירות המשלוחים שלנו מגיע לכל רחבי הארץ, ואנו נספק לכם את הזמנתם במהירות האפשרית כדי שתוכלו ליהנות משנת לילה טובה בהקדם.

צריכים עזרה?





    דילוג לתוכן