בסיס מיטה בתל אביב

בסיס מיטה בתל אביב

מיטה היא אחד מפריטי הריהוט החשובים ביותר בבית, והיא יכולה לעשות את ההבדל בין שנת לילה איכותית ובין שנת לילה לא נוחה. כדי ליהנות מהיתרונות של שינה, חשוב לרכוש בסיס מיטה איכותי שיתמוך בכם ובמזרון שלכם באופן מיטבי. אם אתם מחפשים בסיס מיטה בתל אביב, מפעלי טום כאן עבורכם. המפעל הייחודי שלנו שוכן בכפר סבא ומבצע משלוחים לכל רחבי הארץ, לרבות תל אביב, כך שאתם יכולים ליהנות משנת לילה נעימה בכל עת.

מיטות איכותיות מעץ אורן

מיטה איכותית היא מיטה חזקה ועמידה, שיכולה לשאת בקלות את המשקל של מזרונים בנוסף למשקל של אלו שישנים עליה. במפעלי טום אנו מייצרים מיטות איכותיות מעץ אורן מלא, מה שמאפשר ללקוחות שלנו ליהנות ממיטות עמידות במיוחד.

עץ אורן הוא עץ קליל אך עמיד, ולכן הוא מושלם לייצור של בסיסי מיטה. הנגרים המומחים שלנו מייצרים במומחיות מיטות מעץ אורן מלא במשך שנים, ואיכות המיטות היא ללא פשרות. מלבד איכות העץ, אנו משקיעים גם בעיצוב המיטות, ומייצרים אותן במידות מיוחדות: קורות העץ של המיטות שלנו הן רחבות יותר, לעומת קורות סטנדרטיות. בנוסף, כל בסיס כולל יותר קורות, לעומת בסיסי מיטה סטנדרטיים. המטרה של העיצוב הזה היא לספק תמיכה מיטבית בגוף, בכל עת.

ייצור מקומי ואיכותי

כאמור, המפעל שלנו יושב בכפר סבא, ומספק בסיסי מיטה לכל רחבי הארץ – לרבות בסיסי מיטה בתל אביב. המפעל הייחודי שלנו מייצר מיטות עבור ילדים, עבור מבוגרים, מיטות קטנות, מיטות גדולות, ומיטות במידות מיוחדות. המומחיות רבת השנים שלנו מאפשרת לנו לספק ללקוחותינו את המוצרים הטובים ביותר, עם אחריות של שנים לכל מוצר.

בקטלוג שלנו תוכלו לראות בסיסי מיטה מעץ מלא, לצד מוצרים משלימים – כמו כריות ומזרונים. במפעל אנו מקפידים להשתמש בחומרי הגלם האיכותיים ביותר, לצד הקפדה על הגימור. במיטות שלנו לא תמצאו סיבים רופפים או נזקים – אנו מקפידים על גימור איכותי, והלקוחות שלנו נהנים מהמומחיות של הנגרים המקצועיים שלנו.

מחירי מבצע לאורך כל השנה

אבזור חדר השינה עולה לא מעט כסף. כאשר אתם רוכשים מיטות לחדר השינה, במקרים רבים חלק גדול מסכום המוצר הוא תשלום עבור שילוח שלו מעבר לים. הייצור המקומי שלנו מאפשר לנו לספק ללקוחות שלנו מוצרים איכותיים במחירים ללא תחרות. אצלנו יש מבצעים לא רק מספר פעמים בשנה, אלא לאורך כל השנה.

אתם יכולים לבחור בין מגוון גדול של בסיסי מיטה בעיצובים מיוחדים, וליהנות ממחירים משתלמים ושירות משלוחים מהיר.

בסיס מיטה בתל אביב קונים במפעלי טום

אם אתם מחפשים מיטה איכותית, אתם יכולים להפסיק לחפש. מפעלי טום מתמחה בייצור של בסיסי מיטה מעץ מלא, לצד אספקה של מוצרים משלימים לחדר השינה. ניתן לבצע הזמנה במגוון ערוצים, וליהנות משנת לילה איכותית על בסיס מיטה חזק ועמיד במיוחד.

צריכים עזרה?





    דילוג לתוכן