מזרון עם קפיצים או ללא קפיצים – מה עדיף

העדפה של מזרון עם קפיצים או ללא קפיצים היא אינדיבדואלית ושונה מאדם לאדם. לכל אחד מאיתנו יש העדפות שונות בנוגע לכל דבר, וכך גם בנוגע לבחירת מזרון למיטה – אדם אחד יעדיף מזרון רך ואדם אחד יעדיף מזרון קשה. ההבדל המהותי בין מזרון עם קפיצים למזרון ללא קפיצים הוא שמזרון עם קפיצים כשמו כן הוא – קפיצי, בעוד מזרון ללא קפיצים הוא קשיח יותר. אנשים רבים אוהבים את התחושה הקפיצית אשר במזרון עם קפיצים, אשר נותנת למזרון תחושה יותר רכה ונינוחה. לעומת זאת, יש אנשים רבים אשר אינם מסוגלים לישון באופן איכותי על מזרון עם קפיצים, וחייבים שהמזרון שלהם יהיה קשיח בכדי לישון שינת לילה טובה.
כאשר ישנים על מזרון עם קפיצים במיטה זוגית מרגישים כל תזוזה קטנה של האדם השני, לעומת מזרון ללא קפיצים בו כל אחד יכול לזוז בחופשיות בלי לדאוג לכך שמפריע למנוחתו של השני.
הבדל נוסף הוא בעמידות המזרון, כאשר יש כאלו אשר טוענים שמזרון עם קפיצים יש צורך להחליף בתדירות גבוהה יותר, מאחר והקפיצים נשחקים עם הזמן.
הדעות חלוקות לגבי איזה סוג מזרון נוח, איכותי ובריא יותר – מזרון עם קפיצים או מזרון ללא קפיצים, אך האמת היא שאין לכך תשובה חד משמעית, ולכל אדם מתאים סוג מזרון אחר.
מעוניינים במידע נוסף לגבי ההבדלים בין מזרון עם קפיצים או מזרון ללא קפיצים ? צריכים עזרה בבחירת מזרון אשר מתאים לכם ? צרו קשר עם צוות מפעלי טום ונשמח לייעץ לכם ולעזור לכם בתהליך הרכישה.

דילוג לתוכן