מיטה וחצי זולה

מיטה וחצי זולה

מיטה וחצי מתאימה במיוחד לחללים קטנים יחסית, או כאשר אין צורך במיטה זוגית. אם אתם מחפשים מיטה וחצי זולה במחירים נוחים, כאן זה המקום עבורכם. מפעלי טום מייצרת מיטות כחול-לבן במגוון דגמים ומידות, כולל מיטות וחצי איכותיות במיוחד. כל המיטות שלנו מיוצרות מעץ מלא, וכאן תוכלו למצוא את הדגם שמתאים לכם במחיר משתלם במיוחד.

מיטה וחצי זולה באיכות גבוהה

המחירים כאן במפעלי טום הם אמנם זולים, אבל המיטות באיכות גבוהה במיוחד. המיטות שלנו הן בייצור מקומי, ואנו משתמשים בעץ מלא עבור כל הדגמים. עץ מלא הוא חומר הגלם המתאים ביותר לרהיטים, במיוחד למיטות, הודות למאפיינים שלו: עץ מלא הוא חזק, עמיד לאורך שנים, גמיש מבחינה עיצובית ומספק תמיכה מלאה לגוף.

בנוסף העץ שאנו משתמשים בו מתאים בדיוק למזג האוויר הישראלי. במדינה הקטנה שלנו יש חילופי מזג אוויר קיצוניים, בין חורף עז בקיץ ובין לחות גבוהה בקיץ. כתוצאה מכך חומרי גלם באיכות ירודה אינם עומדים היטב בשינויים, אבל זה לא כך עם עץ מלא. העץ שאנו משתמשים בו הוא עץ אורן שידוע בעמידות והחוזק שלו, והוא עומד היטב בשינויי מזג האוויר.

הודות לכך הלקוחות שלנו נהנים ממיטות במחירים נוחים, בלי להתפשר על האיכות. הנגרים המקצועיים שלנו מרכיבים את כל המיטות ביד, וכל הדגמים כוללים קורות עבות, ותוספת של קורה אחת יותר לעומת מיטות של חברות אחרות. הודות לכך המיטות חזקות מאוד, ותומכות בגוף באופן מיטבי.

מגוון מיטות באתר אחד

אם אתם מחפשים בסיסי מיטה ומיטות במחירים נוחים, מפעלי טום כאן עבורכם. אתם יכולים לעבור בין העמודים שלנו ולבחור בין שלל דגמים איכותיים של מיטות מעץ מלא. אם אתם מעוניינים לרכוש מיטה וחצי זולה, כאן תוכלו למצוא מיטה איכותית בדגם לבחירתכם.

כל המחירים באתר הם מחירי מבצע, ואתם יכולים לבצע גם פריסת תשלומים לבחירתכם. אם אתם מעוניינים לרכוש גם מזרנים וכריות, כאן באתר תוכלו למצוא גם את הפריטים האלו. אנו מספקים מזרנים אורטופדיים איכותיים במיוחד, וכן כריות נוחות ועמידות. תוכלו לרהט את חדר השינה שלכם במחיר נוח במיוחד, וליהנות מאיכות ושירות ללא פשרות.

רכישת מיטות אונליין בקלות ובמהירות

באתר של מפעלי טום זמינים לכם מגוון דגמים של מיטות, כולל מיטה וחצי בזול. אתם יכולים לבצע רכישה בקלות באתר, או לפנות אלינו בטלפון ולבצע רכישה עם צוות השירות שלנו.

אנו מספקים את כל המוצרים על לקוחותינו, ומבצעים משלוחים מצפון ועד דרום, מחדרה ועד גדרה. אם יש לכם שאלות או שאתם זקוקים לייעוץ בבחירת מיטה – פנו אלינו. הצוות שלנו זמין לספק לכם שירות מותאם אישית בכל עת. בנוסף, אנחנו מעניקים אחריות על כל המוצרים שלנו, למשך 10 שנים ובמוצרים מסוימים אחריות לכל החיים. פנו אלינו ותיהנו משירות מקצועי בכל רכישה ועבור כל מטרה.

צריכים עזרה?

צריכים עזרה?





    דילוג לתוכן