מיטה וחצי לילדים

מיטה וחצי לילדים

ככל שילדים גדלים, כך גדלים גם הפריטים שלהם: תיקי בית ספר, בגדים וגם מיטות. מיטה לילדים צריכה להתאים לגדילה הפיזית שלהם, וגם לספק לכם תמיכה מיטבית. אם אתם מחפשים מיטה וחצי לילדים איכותית – במפעלי טום זמינים לכם מגוון דגמים של מיטות עץ מלא גודל וחצי.

מיטה וחצי לילדים מעץ מלא: איכות גבוהה לשנת לילה טובה

כאשר בוחרים מיטה לילדים, חשוב לבחור מיטה שהיא במידה שמתאימה להם. בנוסף, יש לבחור מיטה באיכות גבוהה, שתספק להם תמיכה מלאה בכל לילה.

מיטות מעץ מלא עונות על שתי ההגדרות האלו, הודות לתכונות המיוחדות של עץ טבעי: עץ מלא הוא עמיד וחזק, ולכן הוא מחזיק מעמד במשך שנים רבות. מיטב וחצי לילדים מעץ טבעי תשמש אתכם במשך זמן רב, והיא תתאים למידות של ילדכם גם בגילאי הבגרות.

בנוסף, עץ מלא מתאים לשינויים במזג האוויר; בין שמדובר בלחות הגבוהה בקיץ הישראלי, או בימי החורף הקרים – עץ מלא אינו משנה את צורתו ואיכותו.

במפעלי טום אנו מייצרים מדי יום מיטות איכותיות בשלל מידות, כולל מיטות וחצי. בנגריה שלנו אנו משתמשים בעץ אורן-קרוליינה מלא ואיכותי במיוחד. סוג העץ הזה מחזיק מעמד בתנאי מזג אוויר משתנים, והוא גם מספק תמיכה מלאה לגוף לאורך כל הלילה.

אנו גם מקפידים על איכות הגימור של כל המיטות שיוצאות מהנגרייה שלנו; במיטות של מפעלי טום אין שבבים בולטים או קצוות חדים. הנגרים המקצועיים שלנו מעניקים לכל מיטה גימור חלק, כך שלא תהיה סכנה לפציעות אצל ילדיכם.

מיטות לילדים במחירים משתלמים במיוחד

מפעלי טום מייצרת מיטות כחול-לבן בייצור מקומי ומיוחד. מלבד האיכות הגבוהה של המיטות שיוצאות ממפעלינו, אנו מקפידים גם לספק ללקוחותינו מוצרים במחירים משתלמים. אם אתם מעוניינים לרכוש מיטה אחת לילדכם, או מספר מיטות למספר ילדים, אצלנו תוכלו ליהנות ממחירים נוחים במיוחד.

בנוסף, אנו מאפשרים ללקוחותינו לבצע פריסת תשלומים לבחירתם. אם אתם זקוקים גם למזרנים חדשים או כריות איכותיות – אנו כאן עבורכם. חברתנו משווקת מזרנים אורטופדיים וכריות איכותיות.

משלוחים מהירים ושירות איכותי

מפעלנו יושב בכפר סבא, אך מספק שירותים ללקוחות מכל רחבי הארץ – מחדרה עד גדרה. ניתן לבצע אצלנו הזמנה בקלות באתר, או ליצור עמנו קשר בטלפון ובדרכי התקשרות נוספות. הצוות שלנו זמין לספק לכם שירות מותאם אישית, ואנו נספק לכם את המוצרים במהירות האפשרית. כל מיטה וחצי שתרכשו אצלנו מגיעה עם אחריות מלאה. כל המיטות של מפעלי טום כוללות אחריות ל-10 שנים, וישנם דגמים שמגיעים עם אחריות לכל החיים.

אנו משתדלים לספק ללקוחותינו שירות מקצועי, ונשמח לספק לכם מענה מותאם אישית בכל עת. אם אתם זקוקים למיטות איכותיות לכם או לילדיכם – אצלנו תוכלו ליהנות ממבחר של מיטות בשלל דגמים ומידות.

צריכים עזרה?





    דילוג לתוכן