מיטה וחצי למבוגרים

מיטה וחצי למבוגרים

מיטה וחצי למבוגרים מהווה פתרון מעולה עבור חדרי שינה קטנים יחסית, או כאשר לא רוצים מיטה זוגית גדולה. כאשר רוכשים מיטה וחצי, חשוב לא רק שהיא תתאים למידותיכם, אלא גם שתהיה איכותית ונוחה. כאן במפעלי טום זמינים לכם שלל דגמים של מיטות וחצי למבוגרים מעץ מלא, במחירים נוחים במיוחד, ומשלוחים לכל רחבי הארץ.

מיטה וחצי למבוגרים מעץ מלא ואיכותי

כיום ישנם תחליפי עץ שונים שמשמשים להרכבה של רהיטים, לרבות מיטות. אם אתם מעוניינים בפריטים זמניים, כמו שידות, אין בעיה עם התחליפים האלו. אולם, אם אתם רוצים לרכוש מיטה שתשמשו בה מדי לילה, חשוב לרכוש מיטות עץ מלא; תחליפי עץ לא תומכים במשקל הגוף באופן מיטבי, ולכן הם מתבלים במהרה.

מיטות מעץ מלא מחזיקות מעמד במשך שנים ארוכות, והן מספקות תמיכה מיטבית למשקל הגוף. עץ מלא הוא חומר גלם טבעי שנמצא בשימוש במשך אלפי שנים, וגם כיום הוא חומר הגלם הטוב ביותר עבור מיטות.

במפעלי טום אנו מרכיבים מיטות מעץ מלא בלבד, ועץ אורן-קרוליינה, ליתר דיוק. העץ הייחודי הזה מתאים במיוחד למזג האוויר בישראל; הקור בחורף והלחות והחום של הקיץ לא משפיעים עליו לרעה, כך שהוא שומר על צורתו בלי בעיה. בנוסף, עץ אורן תומך במשקל הגוף בצורה אופטימלית, כך שתוכלו ליהנות משנת לילה נינוחה ובריאה.

במפעלי טום אנחנו לא מסתפקים בשימוש בעץ איכותי. אנו מקפידים גם על איכות המבנה וההרכבה של המיטות שיוצאות ממפעלנו. במפעל הייחודי שלנו, שמייצר מיטות כחול-לבן, עובדים נגרים מקצועיים שמקפידים על איכות העבודה והגימור של כל מיטה. בנוסף, המיטות שלנו כוללות יותר קורות ממיטות רגילות, וכן קורות עבות יותר מהרגיל. התוצאה היא מיטות איכותיות מעץ מלא שתוכלו ליהנות מהן במשך שנים רבות.

הזמנת מיטות איכותיות אונליין

אם אתם מחפשים מיטה וחצי למבוגרים, כאן באתר של מפעלי טום תוכלו ליהנות ממבחר גדול של מיטות מהסוג הזה. אנו מציעים מספר דגמים של מיטות מעץ מלא, כך שאתם יכולים לבחור מיטה מעץ מלא שמתאימה לעיצוב של חדר השינה שלכם, ולמידות שאתם צריכים. ניתן לבצע אצלנו הזמנה אונליין בכל עת, או הזמנה טלפונית עם אחד מהנציגים שלנו. אנו מציעים פריסת תשלומים נוחה במיוחד, ומפעלים בכל רחבי הארץ – מחדרה ועד גדרה.

מיטות עץ מלא במחירים נוחים במיוחד

במפעלי טום מחכות לכם מיטות איכותיות במיוחד, במחירים נוחים לכל כיס. בין שמדובר ברכישה של מיטה וחצי למבוגרים או כל מיטה אחרת – כאן תיהנו מהמחירים האטרקטיביים ביותר.

המיטות שלנו מגיעות עם אחריות מלאה מ-10 שנים, וישנם דגמים עם אחריות לכל החיים. אנו מציעים גם מזרנים אורטופדיים וכריות נוחות במיוחד, כך שתוכלו לאבזר את חדר השינה שלכם בכל תקציב. אם יש לכם שאלות, אנו זמינים לכם בכל עת, ונשמח לספק לכם שירותים מותאמים אישית עם משלוחים מהירים לכל הארץ.

צריכים עזרה?





    דילוג לתוכן