לכל שאלה או ביצוע הזמנה
לפרטים והזמנות
logo
משלוחיםמחדרה ועד גדרה
כתובתנויוחנן הסנדלר 22 , כפר סבא
0

טיפים לשינה טובה

שנת ישרים מקדמת אורח חיים בריא ומשפיעה לחיוב על המערכת החיסונית, היא מאפשרת לנו לקום רעננים ולבצע משימות ביעילות ובקלילות, וכן משפיעה לטובה על מצב הרוח ומפחיתה את ההיתכנות למצבי מתח וסטרס.

 

במפעלי טום אנחנו מתגאים בבסיסי המיטה האיכותיים שלנו, שמבוססים על עץ אורן מלא בלבד, וששומרים על עמידות גבוהה ויציבות ללא פשרות. בסיס מיטה שאיננו מתעקם, לא פוגע באיכותו של המזרן וכן לא מוביל לכאבי גב תכופים אשר יכולים להפריע לאיכות השינה שלנו.

 

רכשתם אצלנו בסיס מיטה? אתם בדרך הנכונה 🙂 עכשיו נשמח גם לחלוק אתכם עוד מספר טיפים משלימים, שיחד יאפשרו לכם ליהנות משינה נעימה ועמוקה.

טיפים לשינה עמוקה

איכות המזרן והכרית

בסיס מיטה איכותי יש? יש! ועכשיו החלק שמשלים את המוצר והופך אותו למיטה – המזרן כמובן.

 

למזרן איכותי למיטה חלק חשוב בהבטחת שינה עמוקה וטובה. כאשר המזרן נוח ומתאים את עצמו לגב, הרי שהדבר מתבטא בנוחות שלנו. וודאי שכאשר לא נוח לנו (למשל בימי קיץ חמים בהם טמפרטורת החדר היא מעל 25 מעלות), אז הרי שנרגיש שהשינה קצת חומקת מאתנו.

 

בנוסף חשוב שנשמור על מקסימום נוחיות הצוואר שלנו ושלא נחווה אי-נוחות בזמן שאנחנו שוכבים במיטה. חשוב לרכוש כרית איכותית למיטה, שתרים מעט את הראש שלנו ותחזיק את הצוואר. ניתן אף למצוא כריות אורתופדיות נוחות במיוחד.

 

שימוש בניידים

שימוש בניידים הוא למעשה חלק מהבעיה, אך מדובר בחלק עיקרי ממנה.

 

מחקרים רבים ממליצים להימנע מן החשיפה למסכי הניידים בפרט וניידים בכלל. האור הכחול המוקרן מן המסכים נמצא כמזיק לאיכות השינה, וזאת כיוון שהוא מתעתע במוח וגורם לו לחשוב שאין מדובר בשעות הלילה.

 

אם בכל זאת אתם לא מסוגלים להיפרד מן הנייד, הרי שישנן אפליקציות שונות שמעמעמות את האור הכחול ומאפשרות תאורת לילה אוטומטית לפי שעת השקיעה. המסך שלכם יחליף את הצבע לגוון אדמדם, ויסייע לכם לרמוז לגופכם שהגיע השעה לישון.

היגיינת שינה

היגיינת שינה היא אמצעי חשוב ויעיל מאוד להבטחת שינה עמוקה וישרה.

 

בגדול, המשמעות של היגיינת שינה היא "ניקוי" כל פעולה או הרגל שאנחנו עושים על המיטה אשר איננו קשור בשינה או יחסים אינטימיים.

 

מעבר לכך, מומלץ לערוך כל פעילות אחרת מחוץ למיטה דוגמת: לימודים, אכילה, צפייה בטלוויזיה או סתם בטלה כדי לקרוא ספר טוב או להיות עם הטלפון החכם.

 

באופן הזה, אתם מרגילים את המוח לכך שהמיטה מסמלת פעולות מאוד נקודתיות.

ספורט, לא סמוך מדי

באופן עקרוני, ספורט הוא דרך נפלאה להוציא אנרגיה ולהבטיח שינה עמוקה ונעימה יותר.

 

הספורט מסייע לנו לשחרר מתחים, והוא תרופה טבעית נהדרת להרפיה והפחתת רמות הסטרס.

 

ועם זאת, חשוב גם לציין שביצוע פעילות ספורטיבית בזמן סמוך מדי לשעת השינה, עלול להותיר אותנו ערניים יתר על המידה. מומלץ לבצע פעילות ספורטיבית במרווח של כ-3-4 שעות.

אתם זוג? הקפידו על מיטה מרווחת

כולנו צריכים קצת את הספייס שלנו במיטה, ולפעמים כאשר מדובר במיטה צפופה מדי, הרי שהדבר יפגע לנו באיכות השינה, ואף יגרום לנו להגיע למיטה כשאנחנו נרגזים עוד לפני שנכנסנו אליה.


במפעלי טום נשמח לעניין אתכם בקטלוג מיטות זוגיות במבצע שכולל שפע ענק של מיטות במידות משתנות, ובמחירים שווים לכל כיס.


אנו מקפידים להביא לכם את איכות השינה הטובה ביותר, במחיר נוח ומבלי להתפשר על איכות.

התקשרו: 09-7665371 או השאירו פניה ואנו נחזור אליכם בהקדם האפשרי.

מפעלי טום

מגוון מוצרים לבחירתכם ממתינים לכם במפעלי טום.

איכות ללא פשרות! מצאתם את אותו המוצר במחיר זול יותר? קבלו את שלנו בחינם!

לקטלוג מיטות עץ מלא >

לקטלוג מזרנים >

למבצעים >

מיוצר בישראל
אחריות

אחריות לכ-ל החיים!

משאית

משלוחים מחדרה עד גדרה

צריכים עזרה?

Top
דילוג לתוכן