איך משלבים מיטה עם עיצוב החדר

רכישת מיטה היא כמו רכישת כל רהיט אחר לבית – יש צורך להתאים אותו מבחינה עיצובית לשאר הבית ובאופן ספציפי לחדר השינה. יש כיום עיצובי מיטות שונים ומגוונים, כך שאתם יכולים לבחור עיצוב מיטה אשר מתאים באופן המושלם ביותר לחדר השינה שלכם.

ראשית יש להתבונן על מבחר הרהיטים הקיימים בחדר – שידת מגירות, שידת לילה, ארון בגדים, הדום, כורסא, שטיח ועוד. לאחר שהתבוננתם יש לחשוב על הכיוון העיצובי המתאים לשאר פריטי הריהוט, בין אם חמים ואלגנטי, יוקרתי וחדשני, פשוט ונעים, או כל כיוון אחר. יש לשים לב לחומרי הגלם מהם עשויים פריטי הריהוט בחדר – סוגי עץ שונים, פלסטיק, מתכת ועוד. בנוסף יש לקחת בחשבון את פלטת הצבעים – האם הצבעים של פריטי הריהוט בחדר הם צבעים חמים או קרים, האם יש גוון מסוים השולט.

לאחר שהתבוננו התבוננות מעמיקה על פריטי הריהוט הקיימים בחדר השינה שלנו, יש להחליט על העיצוב אשר אנחנו רוצים למיטה שלנו – מאיזה חומר אנחנו רוצים שהיא תהיה, ובאיזה צבע. לא תמיד כדאי לבחור חומר גלם וצבע אשר תואם באופן מוחלט לריהוט הקיים, ולעתים אפילו כדאי לגוון ולהוסיף עיצוב אשר מתאים לחדר אך לא תואם. לדוגמא, אם יש לנו פריטי עיצוב בחדר מעץ בהיר, לעתים דווקא בחירה בעץ לבן תחמיא לעץ הבהיר ותיצור עניין עיצובי בחדר השינה.

רוצים טיפים נוספים על איך משלבים מיטה עם עיצוב החדר ? פנו אלינו והצוות המקצועי של מפעלי טום יעזרו לכם בבחירת מיטה המשתלבת בחדר השינה שלכם באופן הטוב ביותר.

דילוג לתוכן