מתי מומלץ להחליף בסיס מיטה

בסיס מיטה הינו חלק משמעותי במיטה איכותית, וכאשר הבסיס ניזוק או מתיישן זה עלול לפגום לנו באיכות השינה שלנו באופן משמעותי. מומלץ להחליף בסיס מיטה פעם בכמה שנים, כאשר מספר השנים תלוי בחומר ממנו עשוי בסיס המיטה – יש חומרים עמידים יותר ועמידים פחות.
יש בסיסי מיטה מחומרים אשר יחזיקו שנים רבות במצב נפלא, ולא תצטרכו להתעסק ברכישת בסיס מיטה חדש במשך תקופה ארוכה, לעתים אפילו במשך כמה עשורים. בסיס מיטה עם עמידות שכזו עשוי לעלות סכום גבוה, אך מאחר והוא יחזיק לכם לתקופה כה ארוכה ההוצאה בהחלט משתלמת לטווח הארוך. דוגמא לחומר עמיד וחזק המחזיק שנים הוא עץ מלא, בחירה איכותית ונכונה לבסיס מיטה לטווח הארוך.
אך לא תמיד אדם אשר רוצה לרכוש בסיס מיטה מעוניין בבסיס מיטה לטווח הארוך, ולעתים הצורך הוא זמני – כמו למשל סטודנט אשר מחפש בסיס זול לדירה זמנית. במקרה זה בסיס מיטה פשוט וזול יכול להספיק – בסיס שכזה יכול להיות מורכב מכמה קורות עץ, וזהו. בסיס פשוט וזול יכול להחזיק מספר מועט של שנים, ויהיה צורך להחליפו לאחר תקופה קצרה. לכן אם מדובר בפיתרון זמני זה עשוי להתאים, אך אם תרצו בסיס מיטה שיעבור איתכם הלאה גם לדירות הבאות, רכישת בסיס זול עשויה להיות החלטה לא נכונה.
מכאן שזמן החלפת בסיס המיטה תלוי באיכות בסיס המיטה, וככל שתבחרו לרכוש בסיס מיטה איכותי יותר, הסיכוי שהוא יחזיק איתכם שנים רבות הוא רב יותר.
מחפשים בסיס מיטה איכותי לטווח הארוך? למפעלי טום יש הצעה מצוינת עבורכם, צרו איתנו קשר עוד היום.

דילוג לתוכן