נגריית מיטות בזול

אם אתם מחפשים נגריית מיטות בזול, אתם יכולים להפסיק לחפש. פה במפעלי טום זמינות לכם מיטות באיכות גבוהה במיוחד, מנגריה כחול-לבן המתמחה בתחום משנת 1996. מדי יום אנחנו מייצרים מיטות ובסיסי מיטה במחירים ללא תחרות ובאיכות גבוהה. מה עוד תוכלו לקבל כאן? המשיכו לקרוא ותגלו על האיכות של המיטות מבית מפעלי טום.

נגריית מיטות בזול: איך זה אפשרי?

מיטות מעץ מלא הן המיטות האיכותיות ביותר, שכן הן מיוצרות מחומר גלם טבעי ובריא. בנוסף, מיטות מעץ מלא מספקות תמיכה מיטבית לגוף, מחזיקות מזרונים בצורה אופטימלית ומאפשרות פיזור גוף ללא תחרות. אולם, מיטות רבות שעשויות מעץ מלא הן יקרות מאוד.

למרבה השמחה, כאן במפעלי טום אתם לא צריכים לשבור את הקופה כדי ליהנות מאיכות. הנגרייה המקומית שלנו, שנמצאת בכפר סבא, מייצרת מיטות כחול-לבן, ללא עלויות ייבוא והובלה. הייצור המקומי מאפשר ללקוחותינו ליהנות ממחירים ללא תחרות, עם אחריות לכל החיים.

כל המיטות שלנו עשויות מעץ אורן מלא, שיש לו שלל מאפיינים ייחודיים: עמידות בפני תנאי מזג אוויר משתנים, החזקת משקל מיטבית, תחזוקה קלה, חוזק מבני, ועוד. מיטות מעץ אורן מלא יחזיקו לכם מעמד במשך עשרות שנים, מה שיאפשר לכם לחסוך כסף רב לאורך זמן.

למה דווקא המיטות של מפעלי טום?

מלבד המחירים המיוחדים שלנו, במפעלי טום אנחנו מקפידים על איכות ייצור וגימור ללא פשרות. הצוות שלנו כולל נגרים מקצועיים שמייצרים מדי יום מיטות בעבודת יד. מלבד זאת, הדגמים שלנו ייחודיים מכמה בחינות: בסיסי המיטה כוללים קורות עבות יותר, לעומת קורות של מיטות אחרות. בנוסף, כל בסיס כולל יותר קורות מהרגיל. שני המאפיינים האלו יוצרים בסיסי מיטה שהם חזקים ועמידים יותר לעומת מיטות של חברות אחרות.

המיטות שלנו כוללות גם קצוות מעוגלים, שמונעות פגיעות ופציעות, וכל מיטה היא באיכות גימור גבוהה במיוחד. באתר שלנו תוכלו למצוא גם שלל דגמים של מיטות ובסיסי מיטה במחירים ללא תחרות. בין שאתם מחפשים מיטת ילדים, מיטה זוגית או בסיס מיטה פשוט – כאן תמצאו כל מה שאתם צריכים.

הובלות לכל חלקי הארץ

נגריית מיטות בזול מבית מפעלי טום מספקת משלוחים לכל חלקי הארץ – מחדרה עד גדרה. אנחנו מקפידים לספק מיטות ובסיסי מיטה בהקדם, כך שתוכלו ליהנות משנת לילה נעימה במהירות. אתם מוזמנים לבקר בחנות שלנו בכפר סבא כדי לראות את מבחר הדגמים. בנוסף, ניתן לבצע הזמנות בקלות באתר שלנו, שזמין לכם סביב השעון.

לא יודעים איזו מיטה לבחור? דברו איתנו

אם אתם מעוניינים לבצע הזמנה ולא בטוחים איזה דגם לבחור, פנו אלינו. ניתן להשאיר לנו הודעה, או לפנות אלינו במגוון דרכי התקשרות, ולקבל מענה של הצוות המקצועי שלנו. אנחנו זמינים לכם עבור כל שאלה, ונשמח לספק לכם ייעוץ מקצועי ושירות מותאם אישית.

צריכים עזרה?





    דילוג לתוכן