נגריית מיטות במרכז

מיטות בעבודת יד, בייחוד אלו שמורכבות מעץ מלא, הן לא רק איכותיות במיוחד, אלא גם נוחות במיוחד. אם אתם מחפשים נגריית מיטות המתמחה במיטות בעבודת יד, הגעתם למקום הנכון. מפעלי טום היא נגריית מיטות במרכז, הממוקמת בכפר סבא ומספקת את מוצריה ללקוחות בכל רחבי הארץ. גלו עולם של נוחות במרחק נגיעה, עם מיטות איכותיות במחירים נוחים במיוחד.

נגריית מיטות במרכז: למה דווקא מפעלי טום?

בזכות האיכות

חברת מפעלי טום מייצרת מיטות כחול-לבן מעץ מלא מזה למעלה מ-20 שנה. צוות הנגרים שלנו מרכיב מיטות עץ מלא מעץ אורן מלא, הידוע באיכותו הגבוהה. כל המיטות ובסיסי המיטה שלנו מורכבים מעץ אורן, מה שהופך אותן לאיכותיות במיוחד, עמידות וקלות לתחזוקה.

בזכות המבנה הייחודי

כולנו מכירים את הרגע שבו אנו עוברים ליד המיטה, ונפגעים מהקצוות החדים. כדי למנוע את המצבים האלו, המיטות שלנו כוללות קצוות מעוגלים ורכים. בנוסף, במיטות שלנו יש יותר קורות ממיטות ממוצעות, וכל קורה עבה יותר לעומת קורה של מיטה ממוצעת.

בזכות העמידות

המבנה הייחודי של המיטות שלנו, וכן ההרכב שלהן, הופך כל מיטה ובסיס מיטה של מפעלי טום לעמידים במיוחד. עץ האורן אינו ניזוק מחילופי עונות, והוא עומד בתנאי מזג האוויר המשתנים, לרבות לחות גבוהה, קור, שמש חזקה, ועוד. המיטות שתרכשו יחזיקו מעמד במשך שנים ארוכות, בלי לשנות את צורתן ובלי שאיכותן תיפגע.

בזכות המחירים

מיטות מעץ מלא לא צריכות לעלות הון תועפות; במפעלי טום הלקוחות שלנו לא צריכים להתפשר על איכות בגלל מחיר. כל המיטות שלנו מורכבות מעץ באופן ידני, ומחירן נוח במיוחד. פה תוכלו לרכוש מיטות איכותיות בכמה מאות שקלים בלבד, ולרהט את כל חדרי השינה שלכם בתקציב שמתאים לכם. בנוסף, ניתן לפרוס את התשלומים על המיטות שלנו בפריסה נוחה במיוחד.

משלוחים לכל הארץ

נגריית מיטות במרכז מבית מפעלי טום מציעה ללקוחותיה מבחר של מיטות ובסיסי מיטה איכותיים במחירים נוחים במיוחד. כל הדגמים מורכבים מעץ מלא, ומספקים שנת לילה נוחה במיוחד. ניתן לבוא לחנות שלנו בכפר סבא ולבחור את הדגם שאתם רוצים, או להיכנס לאתר שלנו. האתר של מפעלי טום זמין בכל ימות השבוע, ואתם מוזמנים לצפות במבחר הדגמים המגוון שלנו. המשלוחים שלנו זמינים בכל חלקי הארץ, מצפון ועד דרום, ואנחנו נגיע עד אליכם, עם המיטות שבחרתם.

צריכים עזרה? פנו אלינו

אם אתם לא יודעים איזה דגם של מיטה מתאים לכם, או שיש לכם שאלות על מבחר השירותים והמוצרים שלנו, אנחנו נשמח לסייע לכם. ניתן ליצור עמנו קשר במספר דרכי התקשרות, והצוות שלנו יספק לכם שירות מותאם אישית. נגריית מיטות במרכז זמינה לכם עם מפעלי טום בכל עת, ואנחנו כאן לכל שאלה. דברו איתנו וגלו עולם של מיטות עץ מלא, מזרונים וכריות באיכות גבוהה במגוון מידות ודגמים.

צריכים עזרה?





    דילוג לתוכן