סוגי עצים מומלצים למיטות

מיטות אשר עשויות עץ נחשבות למיטות איכותיות ביותר, אך לא כל סוג עץ מתאים לייצור מיטה. לכן יש לשים לב כאשר אתם ניגשים לרכוש מיטה חדשה מעץ שסוג העץ הוא אכן איכותי. החומר ממנו עשויה המיטה הוא בעל השפעה רבה על איכות השינה שלכם, מאחר והדבר האחרון שאתם רוצים זה מיטה שהמזרן ישקע בתוכה או שהמיטה תחרוק ותעיר אתכם בכל תזוזה. לכן רשמו לפניכם את סוגי העץ המומלצים למיטות כאשר אתם הולכים לרכוש מיטה חדשה מעץ:
עץ מלא – עץ מלא זהו בעצם עץ אשר משתמשים בו בצורתו הטבעית ביותר, והוא לא עובר אף תהליך עיבוד. עץ מלא הוא עץ חזק ועמיד במיוחד, מה שהופך אותו לחומר הגלם המועדף לבניית מיטות ורהיטים נוספים.
עץ אורן – עץ אורן הוא בעל שימושים רבים ונפוץ ביותר ברחבי העולם. מקורו בפינלנד והוא נחשב לעץ רך אך עם זאת חזק ואיכותי ביותר. עץ אורן הוא בעל טקסטורה יחודית וצפיפות רבה.
עץ קרוליינה – עץ קרוליינה על שמו כן הוא, גדל ומיובא מקרוליינה ארה"ב. הוא נחשב לעץ חצי קשה ותכונותיו הן שהוא חזק ועמיד במיוחד. צבעו צהבהב והטקסטורה שלו יחודית כאשר הוא אחד העצים שכמעט אין להם "עיניים".
מפעלי טום מייצרים מיטות מעץ מלא, אורן וקרוליינה בלבד, ברמת הגימור הגבוהה ביותר. רוצים לדעת יותר על סוגי עצים מומלצים למיטות ולבחור את סוג העץ המתאים לכם ביותר? פנו אלינו עוד היום ונשמח לעזור.

דילוג לתוכן