מהי בעצם מיטה יהודית?

מהי מיטה יהודית?

אם הגעתם אל המאמר הזה כשאתם שואלים מהי מיטה יהודית, אז ככל הנראה שאתם לא קהל היעד 🙂

ועם כל זאת, במפעלי טום אנו תמיד שמחים להעשיר את ידיעתם של לקוחותינו ולחלוק עמם ידע מקצועי והסברים בגובה העיניים שמניחים את הדעת.

למי מיטה יהודית פונה?

נכון שהתשובה נמצאת כבר בגוף השאלה, אבל למה לא – אמרנו שנסביר לכם אז אנחנו עושים את זה ממש מהבסיס.

 

מיטה יהודית היא מיטה שקהל היעד העיקרי שלה טמון במגזרים הדתיים והחרדים. הסיבה להיותה מוגדרת כמיטה "יהודית" נובעת מן העובדה שהמבנה הייחודי שלה מאפשר לנו לחברה ולנתקה על-פי הצורך.

 

כאשר אנו בונים בסיס מיטה עבור מיטה יהודית, אנו נדרשים למבנה מיוחד המאפשר לחבר ולנתק את הבסיס, וכמוהו גם המזרנים הינם ייחודיים ומאפשרים הצמדה והפרדה. 

פתרון יעיל לתקופת הנידה

במגזר הדתי והחרדי, בני הזוג אינם יכולים לישון זה עם זו כאשר האישה היא נידה.

 

הפתרון האחד הוא לישון בנפרד כאשר כל אחד מבני הזוג נמצאים בחדר אחר או על מיטה נפרדת. אך האם באמת עלינו להשקיע כסף בקניית מיטה שלמה נוספת? ויתרה מזאת – האם באמת כדאי שנבזבז כל כך הרבה מקום בבית בשביל מיטה שאנו נשתמש בה רק לכמה ימים בכל חודש?

 

בעזרת המבנה הייחודי של בסיס המיטה היהודית, לבני הזוג מתאפשר להמשיך ולישון יחדיו, פשוט קצת בנפרד. בסיס המיטה ניתן להפרדה, והוא נבנה בטכניקה מיוחדת כאן אצלנו במפעל. כמוהו, גם המזרנים ניתנים לניתוק, וכך על אף המרחק הזעום, הרי שהוא מספיק יעיל לצורך מניעת המגע בין השניים.

תהליך הייצור

במפעלי טום אנו מייצרים בסיסי מיטה מעץ מלא בלבד, וכל זאת כאשר לנגד עינינו ניצבת המטרה לספק ללקוחותינו את המוצר האיכותי ביותר ובמחיר המשתלם ביותר.

 

תהליך הייצור של בסיס המיטה זהה במרביתו לזה של בסיס מיטה רגיל. אנו מייצרים את אותו בסיס המיטה כפי שאנחנו משווקים ביתר המיטות, רק שאז מתבצע חיתוך מדויק המצריך ליטוש וביצוע עבודות עיבוד לעץ, וזאת כדי לאפשר גימור מושלם ונטול סיבים דוקרניים.

 

תוהים עד כמה בסיסי המיטה שלנו איכותיים? הכנו עבורכם מאמר מקיף שמונה את 8 הסיבות המרכזיות.


גלו מה הופך את בסיסי המיטה שלנו לטובים בישראל

מתאים לכולם!

אל תמהרו למדר את עצמכם ממיטות יהודיות.

 

אמנם המטרה היא לצורך שמירה על המסורת היהודית, אך מוצר זה גם יכול להתאים לכל בני זוג המעוניינים מפעם לפעם בהפרדה בין המזרנים.

 

מוצר זה יכול לתת תועלת רבה עבור בן או בת זוג הסובלים משינה קלה, ושמוצאים עצמם מתעוררים ולו בשל תזוזה אחת קטנה של הפרטנר.


למיטה יהודית


למיטה יהודית משודרגת

מתלבטים? אנו כאן למענכם

אז איזה כיף שבאתם! ותדעו שאנחנו אחלה של מארחים!

 

אנחנו מזמינים אתכם לסייר באתר שלנו ולהתרשם מקטלוג המוצרים, ואם ישנה התלבטות או כל שאלה וסוגיה שצריכה לקבל מענה מקצועי – אנחנו כאן בשבילכם.

 

התקשרו: 09-7665371 או השאירו פניה ואנו נחזור אליכם בהקדם האפשרי.

מפעלי טום

מגוון מוצרים לבחירתכם ממתינים לכם במפעלי טום.

איכות ללא פשרות! מצאתם את אותו המוצר במחיר זול יותר? קבלו את שלנו בחינם!


1006-03-1024x6821

לקטלוג מיטות עץ מלא >


לקטלוג מזרנים >


sales

למבצעים >

5

אחריות לכ-ל החיים!

משלוחים מחדרה עד גדרה

צריכים עזרה?




    צריכים עזרה?





      דילוג לתוכן