מיטה נמוכה

מיטה נמוכה

כל יום מתחיל לאחר שנת לילה, וכדי שהימים שלכם יתחילו על רגל ימין – חשוב שתהיה לכם מיטה נוחה עם מזרן איכותי שיספקו לכם שנת לילה טובה. כיום יש מגוון מיטות בשלל דגמים, אך במפעלי טום תוכלו למצוא את המיטות החזקות ביותר, בשלל מידות וגבהים. אם אתם מחפשים מיטה נמוכה לילדים, או בשל הנוחות, אנו נשמח לספק לכם מיטה לפי המידות הרצויות, עם מיטב חומרי הגלם.

מיטה נמוכה של מפעלי טום

המפעל שלנו הוא מפעל אשר מייצר בסיסי מיטה בישראל. התוצרת שלנו היא כחול-לבן, ואנו מתגאים באיכות חסרת פשרות של כל המוצרים שלנו. באתר שלנו תוכלו למצוא מיטות בשלל מידות ומשלל סוגים – החל ממיטת יחיד סטנדרטית, ועד מיטות גדולות במידות מיוחדות.

הודות לייצור המקומי שלנו, אנחנו יכולים לבצע התאמות אישיות למיטות. אם אתם מעוניינים לרכוש מיטות נמוכות, אנחנו יכולים לייצר בסיס מיטה נמוך עבורכם. הנגרים המקצועיים שלנו יתאימו את גובה המיטה לצרכים שלכם, כך שתוכלו ליהנות משנת לילה נוחה, על מיטה שמותאמת לכם בדיוק.

איכות גבוהה בכל מוצר

חשוב לנו שלקוחותינו ייהנו ממוצרים איכותיים שיבטיחו להם שנת לילה איכותית. כדי שזה יקרה, אנו מייצרים את המיטות במפעל טום מעץ מלא, אורן וקרוליינה, הנחשבים לחזקים במיוחד. כדי לתמוך במשקל הגוף, וכן במשקלם של מזרנים, המיטות שלנו מיוצרות עם קורות עבות וחזקות.

הקורות הן בעלות קצוות מעוגלים, מה שמונע מכות כואבות שכולנו חווים לעתים ממיטות ורהיטים אחרים. לצד המיטות באתר, אתם יכולים לבחור גם מזרנים נוחים ואיכותיים במיוחד, בגדלים שמתאימים למיטות בדיוק.

גימור אסתטי במיוחד

מיטות שאינן איכותיות קל לזהות; למיטות האלו יש שבבים בולטים, חריצים, והגימור שלהן אינו איכותי. עם המיטות של מפעלי טום, אין לכם מה לדאוג לכך. לאחר הרכבת המיטות, אנו עושים טאצ'ים וגימורים אחרונים כדי שהמיטות יהיו לא רק נעימות לשינה, אלא גם אסתטיות ונאות לעין.

שלל דגמי מיטות במקום אחד

המפעל שלנו פועל החל משנת 1996, ואנו מספקים מיטות איכותיות בכל רחבי הארץ. במפעל שלנו מיוצרים מיטות משלל דגמים, לרבות מיטות נמוכות בהתאמה אישית. אתם יכולים ליהנות ממגוון דגמים של מיטות, החל מדגמים בסיסיים של בסיס מיטה שטוח, ועד לדגמים מתקדמים עם ראש מיטה ומסגרת. הבחירה היא שלכם, ואנו נשמח לספק לכם את כל מה שצריך לשנת לילה נעימה ובריאה.

משלוחים מהירים מצפון ועד דרום

הזמנת מיטה נמוכה באתר היא קלה ופשוטה. כל שאתם צריכים לעשות הוא לבחור את הדגם שאתם מעוניינים בו, לציין את הגובה הרצוי, ואנחנו נעשה את השאר. המשלוחים שלנו זמינים בכל ימות השבוע, ואנו מבצעים משלוחים בכל רחבי הארץ. פנו אלינו בכל עת, והזמינו מיטות, מזרנים, ומוצרי שינה נלווים באיכות גבוהה, ייצור מקומי ורמת גימור ללא תחרות.

מפעלי טום

מגוון מוצרים לבחירתכם ממתינים לכם במפעלי טום.

איכות ללא פשרות! מצאתם את אותו המוצר במחיר זול יותר? קבלו את שלנו בחינם!


בסיס מיטה מעץ ומזרן

לקטלוג מיטות עץ מלא >


מיטה

לקטלוג מזרנים >


SALE

למבצעים >

מיוצר בישראל
אחריות

אחריות לכ-ל החיים!

משאית

משלוחים מחדרה עד גדרה

צריכים עזרה?





    דילוג לתוכן