מיטת עץ טבעי

מיטת עץ טבעי

עץ משמש כחומר גלם בתעשיות רבות, והוא נמצא בשימוש מזה אלפי שנים. למרות הפשטות שלו, עץ הוא חומר גלם חזק, עמיד ומבוקש – גם במאה ה-21. ריהוט מעץ מלא הוא ריהוט שמחזיק מעמד לאורך שנים רבות, ומומלץ בחום לרכוש פריטים מעץ מלא – לרבות מיטות. אם אתם מחפשים מיטת עץ טבעי, מפעלי טום ישמחו לספק לכם מגוון מיטות, במגוון עיצובים וגדלים, כדי שתיהנו משנת לילה נעימה ובריאה בכל יום.

מיטת עץ טבעי בייצור מקומי

מיטות עץ טבעי ומלא נחשבות לבריאות במיוחד בזכות ההרכב שלהן; כאשר מרכיבים מיטה מעץ, באופן איכותי, מקבלים תוצר שמספק שנת לילה איכותית במיוחד. המיטות האלו אינן סינתטיות והן מתאימות לילדים ולמבוגרים כאחד, מה שהופך אותן למבוקשות במיוחד.

אולם, כדי ליהנות מיתרונות של מיטת עץ מלא וטבעי, חשוב לבחור במיטה איכותית, שבנויה באופן מדויק, ומחומרי גלם איכותיים. במפעלי טום, אנו מייצרים מיטות בישראל, ומספקים ללקוחותינו מיטות כחול-לבן איכותית במיוחד. הצוות המקצועי שלנו מייצר ומרכיב מיטות חזקות בשלל מידות, וחברתנו מעניקה אחריות מלאה על טיב המוצרים ואיכותם.

מיטות שמחזיקות מעמד

במרבית המיטות, עובי הקורות בבסיס המיטה לא עולה על 3.5 סנטימטר. במפעלי טום, לעומת זאת, אנו מייצרים מיטות עם קורות עץ מלא עבות בעובי 4.2 סנטימטר. הודות לכך, המיטות שיוצאות ממפעלנו הן חזקות ועמידות במיוחד. עובי הקורות ואיכות המיטות מאפשרים למוצרים שלנו לשאת משקל בקלות – הן של מזרנים והן של אלו שישנים עליהן.

מלבד זאת, אנו משתמשים בעץ אורן, שהוא בין חומרי הגלם האיכותיים ביותר עבור מיטות: העץ הייחודי הזה עמיד בפני תנאי מזג אוויר משתנים; כפי שכולנו יודעים, במדינת ישראל יש לעתים תנודות קיצוניות במזג האוויר, וכן עונות מעבר שמביאות לשינויים בטמפרטורות. השינויים האלו עלולים להשפיע לרעה על חומרי גלם מסוימים, אך לא על עץ האורן.

העץ הזה עמיד במיוחד בפניי שינויים בטמפרטורות, והוא אינו נסדק או משתנה כתוצאה משינויי עונות. בנוסף, עץ האורן עמיד בפניי לחות – מאפיין חשוב במיוחד במדינת ישראל, שהופכת להיות לחה במיוחד בחודשי האביב והקיץ.

מגוון דגמי מיטות במקום אחד

במפעלי טום חשוב לנו לספק לא רק מוצרים איכותיים, אלא גם מוצרים מעוצבים בעלי מראה אסתטי. באתר שלנו תמצאו שלל דגמים של מיטות, החל מבסיסים בלבד, ועד לבסיסים עם מסגרת וראש עץ מלא. בנוסף, ניתן לבחור גם קורות עם פינות מעוגלות שמונעות פציעות – מה שחשוב במיוחד בבית עם ילדים ו/או חיות מחמד.

כל דגמי המיטות זמינים בשלל גדלים: מיטות יחיד, מיטות זוגיות, מיטות בגדלים מיוחדים, ועוד. כל שעליכם לעשות הוא לבחור את דגם המיטה וגודלה, ואנו נספק לכם מיטת עץ טבעי איכותית במיוחד.

המיטות מגיעות עם אחריות של 10 שנים, ואנחנו בטוחים שתיהנו מהן בכל לילה מחדש. אנו זמינים למשלוחים בכל חלקי הארץ, ונשמח לספק לכם שירות מותאם אישית בכל עת.

התייעצו איתנו

רוצים לקבל פרטים נוספים על אחד או יותר מבין הדגמים המופיעים באתרנו?

השאירו לנו פניה לקבלת שיחה מנציג, או צרו עמנו קשר טלפוני.

צריכים עזרה?





    דילוג לתוכן